Stoppa Copyswede

Aldrig i livet!

Jag ser det som så att eftersom jag betalat piratkopieringsavgiften när jag köpte en ny hårddisk så kan jag kopiera hur mycket film och musik jag vill. Jag har ju trots allt betalat en avgift för det!

Tycker fortfarande att om någon ska ha kopieringspengar är det piratbukten. :fakta

Jag tänkte börja beskatta alla som köper ny bil.
Jag stör mig nämligen på det faktumet att de är i vägen för oss motorcyklister. De livnär sig på att åka på våra vägar.
Så hädanefter så kommer alla nya bilar som säljs beläggas med en speciell avgift som tas hand om av mig.
Det hela kommer att röra sig om 1000 SEK per varje 1/2 basbelopp per bil, räknat på nypris. Detta är en summa jag själv räknat fram baserat på statistik jag själv tagit fram på hur mycket bilarna stör oss motorcyklister.
Sen exakt vad jag använder denna avgift till tänker jag inte redogöra för, men den kommer att komma motorcyklisterna till godo.
Skatten ÄR OBLIGATORISK från och med nu.

Jag tänkte börja beskatta alla som köper ny bil.
Jag stör mig nämligen på det faktumet att de är i vägen för oss motorcyklister. De livnär sig på att åka på våra vägar.
Så hädanefter så kommer alla nya bilar som säljs beläggas med en speciell avgift som tas hand om av mig.
Det hela kommer att röra sig om 1000 SEK per varje 1/2 basbelopp per bil, räknat på nypris. Detta är en summa jag själv räknat fram baserat på statistik jag själv tagit fram på hur mycket bilarna stör oss motorcyklister.
Sen exakt vad jag använder denna avgift till tänker jag inte redogöra för, men den kommer att komma motorcyklisterna till godo.
Skatten ÄR OBLIGATORISK från och med nu.

Vilken tur att jag beställde ny bil i förrgår....:banana

Tack.

Copyswede och trafikförsäkringsföreningen är vår regions vägpirater.

Aldrig i livet!

Jag ser det som så att eftersom jag betalat Privatkopieringsavgiften när jag köpte en ny hårddisk så kan jag kopiera hur mycket film och musik jag vill. Jag har ju trots allt betalat en avgift för det!

Ändrade din text till det tråden egentligen handlar om.

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back