Singeltråden

Nämen, att sätta sig och kolla på en mörk dystopisk apokalypsfilm känns väl som ett bra sätt att bli på bättre humör en söndagkväll..?

Kör hårt!

Jag ger nog upp mitt plugg. Det enda jag har i min skalle är att baka och att se på film. Och slappa. :hihi

Kladdkaka in progress. Bara film som saknas. Och sällskap. Jag är så jävla trött på att läsa juridik. Jag hatar biten associationsrätt ännu mer :huvet Tenta på tisdag och jag vet inte ens om jag sätter den.
 
Juridik är iofs ett intressant ämne, men det låter fruktansvärt att studera till...
 
:banana:banana:banana:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:rock:rock:banana:banana:banana

I julas så missade jag anmälan till en supporterresa till Isle of Man i Augusti, platserna tog slut blixtsnabbt.

Men det visade sig att jag fick en plats ändå, är så jäkla lycklig nu:):banana:banana:banana:banana


Jag ska till Isle of Man för att se på riktig roadracing :-):banana:banana:banana:banana:banana
 
Juridik är iofs ett intressant ämne, men det låter fruktansvärt att studera till...

Studera och lära sig om hur det stora hela fungerar egentligen - ja tack!

Men tenta i det? Nej tack! :tungan

Kladdkaka är OK, men akta dig för att skylta med eventuella bullbak.. Då står PippiT och rycker i dörren fortare än bullarna hinner svalna :crash

Har faCktiskt en påse kanelbullar i frysen. :crash Var mest sugen på att baka muffins med en hemlig ingrediens men den ingrediensen hade jag inte hemma så fick bli kladdkaka för att vara ekonomisk. Kladdkakan blev helt ok, hade smakat bättre med smör istället för olja. Men nu är chokladsuget stillat åtminstone. :crash
 
Studera och lära sig om hur det stora hela fungerar egentligen - ja tack!

Men tenta i det? Nej tack! :tungan



Har faCktiskt en påse kanelbullar i frysen. :crash Var mest sugen på att baka muffins med en hemlig ingrediens men den ingrediensen hade jag inte hemma så fick bli kladdkaka för att vara ekonomisk. Kladdkakan blev helt ok, hade smakat bättre med smör istället för olja. Men nu är chokladsuget stillat åtminstone. :crash

"Hemlig ingrediens"
Hur tänkte du här, Brajhinken?
 
Studera och lära sig om hur det stora hela fungerar egentligen - ja tack!

Men tenta i det? Nej tack! :tungan


Har faCktiskt en påse kanelbullar i frysen. :crash Var mest sugen på att baka muffins med en hemlig ingrediens men den ingrediensen hade jag inte hemma så fick bli kladdkaka för att vara ekonomisk. Kladdkakan blev helt ok, hade smakat bättre med smör istället för olja. Men nu är chokladsuget stillat åtminstone. :crash

Om det är en hemlig ingrediens, hur vet du då om du har den hemma eller inte:confused::D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top