Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick ligga i natt. Årets första dag.
2014 lär bli ett bra år.
Du menar att året redan är förstört för oss som blev utan?![]()

Skickade ett sms i morse till en tjejkompis som hade besök av en annan tjejkompis igår, och dom skulle ut och svira lite.
Tjocka fingrar och pyttesmå tangenter gjorde så att frågan löd: "tjena, hade ni kuk igår?"
Blev rätt uppskattat![]()

Besiktade min Lancer som varit ett problembarn från det att jag köpte den.
Först kylvätskeläckage med påföljande överhettning och krokig topp vilket kostade en bra slant att fixa.
Därefter återkommande felaktiga avgasvärden vid varenda besiktning. Biljäveln har bara kommit igenom tack vare diverse fusk.
Detta var också vad jag förväntade mej när jag med en knut i magen rullade in på bilprovningen denna gång. Hade i mitt huvud förberett mej på att skrota och börjat leta efter annat objekt.
Till min förvåning var avgasvärdena perfekta, fast först vid andra försöket och efter en rejäl tokkörning.
Nu behöver jag bara byta en spindelled så kan skiten rulla ytterligare ett år.
Kopplat förbi lampan?Själv har jag felande sekundärluftpump som ständig följeslagare istället. Återkommer med varningslampa varje vinter, släcks varje sommar påväg till bilprovningen.

Kopplat förbi lampan?
Det gjorde jag med ABS-lampan på en SAAB 9000 jag hade en gång. Gick igenom...

ohhh livet är underbart 

Whoooop whooop![]()
Så gla så ja nästan dör!
Mailade Skottland och fick svar! Det blir en klan träff och jag får en utmärkt anledning att ta med hela familjen till urlandet OCH vi får träffa vår klanhövding igen.
Nu återstår familjeråd om hur vi ska resa... Barnen röstar på flyg och hyrbil... I skottland... på sommaren... seriöst man kör väl hoj?!?!
Men så glad jag är och ser så fram mot resan redan! Ulvhamne ska jag dra med också, iförd klankilt och svärdohhh livet är underbart
![]()
Indeed! Hur är färgerna och är svärdet scottish broadsword eller en rapier måntro?
Och varför kan jag inte de svenska namnen på blankvapnen för?
Eller "värja" som det allmänt kallas...Bredsvärd och våldtäktssvärd, för böveln.
Indeed! Hur är färgerna och är svärdet scottish broadsword eller en rapier måntro?
Och varför kan jag inte de svenska namnen på blankvapnen för?
Det är ett bastardsvärd jag svingar, för de intresserade.Bredsvärd och våldtäktssvärd, för böveln.

|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Bike är på plats på sommarv... |
|
|
Nortons comeback
Norton gör en triumferande ... |
|
Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl
Teknik – nya mc-motor... |
|
|
|
Enfield presenterar sin stora twin