Singeltråden

App app! I det moderna Sverige där tävlingen "mest feminist vinner" pågår för fullt så måste vi nu döpa om "allmän" till "allhen" :mattias

Nu fattas det bara att grabbarna från A_NN_As tråd slänger in en kommentar om att våld mot män inte tas på allvar så är vi helt klart nåt på spåret! :hihi
 
Ja, gör det! Själv ska jag gå ut och bröla och kasta stora stenar runt mig.

Glöm inte att du ska slå andra hen med en knölpåk.

Själv funderar jag på om jag skulle kunna hjälpa till genom att skapa en ny tråd där man skulle kunna samla de mer våldsorienterade hennarna. Och om de skulle vilja prata med någon kanske de kunna få ett telefonnummer att ringa. SBS tänkte jag denna lilla oas kunde få heta. :rolleyes:

nile city.jpg
 
Men ååh, då har jag missuppfattat totalt! :( Jag trodde feminism gick ut på att alla män skulle vara mer kvinnliga och alla kvinnorn skulle vara mer manliga? Men så är det inte? Hur sjutton ska jag vara då?!

Det hela går ut på att du ska vara kvinnlig i de avseenden som män uppskattar kvinnlighet i, och manlig i de avseenden där de tycker att kvinnor är grigiga, petiga och gränssättande. Eller vänta ett tag... det där var visst inte feminism... nu är jag förvirrad också... :näsblod
 
Men ååh, då har jag missuppfattat totalt! :( Jag trodde feminism gick ut på att alla män skulle vara mer kvinnliga och alla kvinnorn skulle vara mer manliga? Men så är det inte? Hur sjutton ska jag vara då?!

Det hela går ut på att du ska vara kvinnlig i de avseenden som män uppskattar kvinnlighet i, och manlig i de avseenden där de tycker att kvinnor är grigiga, petiga och gränssättande. Eller vänta ett tag... det där var visst inte feminism... nu är jag förvirrad också... :näsblod

Alltså, allt ni behöver göra är att lyssna på, och följa, mina råd och värderingar så blir allt bra! Försök helst inte att tänka själva.

Hur svårt ska det va? :va
 
Alltså, allt ni behöver göra är att lyssna på, och följa, mina råd och värderingar så blir allt bra! Försök helst inte att tänka själva.

Hur svårt ska det va? :va

Åh, så lugnande. Nu känns det bättre. Men jag kände inte igen dig utan skägg förrän nu! :rofl

petera.jpg
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top