Singeltråden

Och han får ju tolerera din "salmonella" :hihi

:6surkart

Detta är hoppauppoklappamigirövensjälvklart o faktiskt enligt min mening ett större problem för min tänkta framtidspreliminärfiktivpartner än mig :)

Tro mig, det är inte så självklart för alla. Jag var med om en dåre som blev sotis på min bästa tjejkompis för att hon o jag åkte o handla tillsammans. Han befann sig inte i Sverige utan i sitt hemland och skällde ut mig över telefon. Jag kunde till slut inte använda uttrycket jag och Erica var och tränade/handlade eller dylikt utan fick hela tiden tänka mig för och säga JAG var och handlade/tränade osv. Dumpade ganska fort kan meddelas.

Jag tror många gånger problemet i en relation är folks förutfattade meningar om hur den relationen kommer att bli.

Om man fantiserat om hur allt som görs ska vara i par och det sedan visar sig att partnern fortsätter ha egna intressen :näsblod rasar hela fantasislottet.
Om man inte är sig själv under den första tiden (gör sig till för att bli omtyckt) rasar nästa fantasislott efter en tid in i förhållandet.
Det som var SÅ intressant och spännande i början är oftast det som stör efter ett tag.

Ett exempel som tyvärr är rätt vanligt är väl tjejen som tycker det är sjukt fräckt med en kille på MC. Tills de varit tillsammans ett tag. Då är det dags för herrn att bara ägna sig åt damen och sälja sin MC.

Omvänt killen som älskar att han hittat en tjej som verkligen bryr sig om sitt utseende. Tills han inser att hon gör det även när de inte ska umgås och det tar två timmar att få ordning på det där utseendet.

Ett inlägg fyllt av fördomar, men jag försöker mest vara tydlig :brynad

"Majoriteten av mina uttalanden på detta forum kan antas vara ur ett personligt perspektiv."

ok...

Last edited:
"Majoriteten av mina uttalanden på detta forum kan antas vara ur ett personligt perspektiv."

ok...

:rofl Jag har väl tidigare umgåtts med för många som passar in i det mönstret då.

Är det verkligen bara jag som ser att detta är minioner utklädda till siffror, redo att ta över världsherraväldet 2014:!?! :gnissla

google.png

Det är väldigt viktigt! Jag har märkt att det är sjukt svårt att bestämma över en person om den samtidigt försöker bestämma över mig, det funkar helt enkelt inte.

Min poäng är att i en relation så skall det inte finnas bestämmande, o än mindre ens tendenser att ändra partnern.

Så här gör jag o min gubbe, men det passar ju inte alla har jag förstått... :brinnerup

tugawar.jpg

Jag hoppas att det framgick att mitt uttalande inte var seriöst.

Jag har inget behov av att bestämma över andra människor, det har jag hästar och hundar till. ;)

Jag tyckte det var festlig formulerat. Nej, det är inte roligt att bestämma över sin respektive, då tappar man ju bara respekten för vederbörande. Man vill ju ha lite mothugg... *drar i repet* grrrrr.... :hihi

Jag tror många gånger problemet i en relation är folks förutfattade meningar om hur den relationen kommer att bli.

Om man fantiserat om hur allt som görs ska vara i par och det sedan visar sig att partnern fortsätter ha egna intressen :näsblod rasar hela fantasislottet.
Om man inte är sig själv under den första tiden (gör sig till för att bli omtyckt) rasar nästa fantasislott efter en tid in i förhållandet.
Det som var SÅ intressant och spännande i början är oftast det som stör efter ett tag.

Ett exempel som tyvärr är rätt vanligt är väl tjejen som tycker det är sjukt fräckt med en kille på MC. Tills de varit tillsammans ett tag. Då är det dags för herrn att bara ägna sig åt damen och sälja sin MC.

Omvänt killen som älskar att han hittat en tjej som verkligen bryr sig om sitt utseende. Tills han inser att hon gör det även när de inte ska umgås och det tar två timmar att få ordning på det där utseendet.

Ett inlägg fyllt av fördomar, men jag försöker mest vara tydlig :brynad

Eller killen tycker att det är hur bra som helst att tjejen har egna intressen tills han märker att han inte får tillräckligt med uppmärksamhet själv! Fungerar lika bra åt bägge hållen, därav är det nog bättre att bägge har egna intressen och även intressen man kan utöva tillsammans. Inget fel att lära sig nya saker bara för att man har egna intressen.

Gott nytt år hörni! Fan, det gångna har varit rätt bra ändå! :banana

Eller killen tycker att det är hur bra som helst att tjejen har egna intressen tills han märker att han inte får tillräckligt med uppmärksamhet själv! Fungerar lika bra åt bägge hållen, därav är det nog bättre att bägge har egna intressen och även intressen man kan utöva tillsammans. Inget fel att lära sig nya saker bara för att man har egna intressen.

Det finns så många bra exempel på dåliga saker :crash

Haha! Ja jag kan tänka mig vad ni råkar ut för killar...efterblivna,borstar inte tänderna och psykiska problem p.g.a inavel m.m

Tyvärr så är killar som toaletter , antingen fulla av skit eller upptagna - så jag
kan inte hjälpa till:D

Haha! Ja jag kan tänka mig vad ni råkar ut för killar...efterblivna,borstar inte tänderna och psykiska problem p.g.a inavel m.m

Tyvärr så är killar som toaletter , antingen fulla av skit eller upptagna - så jag
kan inte hjälpa till:D
Du får det att låta som nånting dåligt! :7peta

Nu drar jag och representerar singeltråden in i 2014! Och då kan man givetvis inte vara normal..

Gott nytt år clowner, hinkar, strutar och andra!

ImageUploadedByTapatalk1388518850.657153.jpg

Gott nytt år hörni! Fan, det gångna har varit rätt bra ändå! :banana

Gott nytt år! :cpparty
Själv hoppas jag på en uppsving 2014, känns som det varit ett par sega mellanår efter ett legendariskt 2011. Så är dags för ett bra år nu!

Ja, 2013 var bäst hittills. :banana:banana

2014 ska bli ännu bättre. :yoparty

Eller så blir man skjuten i morgon.
shrug2.gif

Gott nytt år! :cpparty
Själv hoppas jag på en uppsving 2014, känns som det varit ett par sega mellanår efter ett legendariskt 2011. Så är dags för ett bra år nu!

Eller så blir man skjuten i morgon.
shrug2.gif

Åh gud så skönt om man skulle få sig ett skjut de första 4 minutrarna på 2014.

Men det lär ju inte hända.

Gott nytt år på er era fulingar! :fyllisar

Nyheter
Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”