Singeltråden

Bra att man är på det lokala sunkhaket.. Och då menar jag SUNK..
Värre än en fis från Poopys salmonellamage, så dyker det upp nån idiot och säger.. "Du är ju Peter med armarna"...

WTF?

Dom flesta har väl armar :va

Bra att man är på det lokala sunkhaket.. Och då menar jag SUNK..
Värre än en fis från Poopys salmonellamage, så dyker det upp nån idiot och säger.. "Du är ju Peter med armarna"...

WTF?

Visste ni att majoriteten av människor har fler ben än genomsnittet?

Tänk på det. Det stämmer. :)

:( idag, trodde i min enfald att jag varit snäll i år. Men det enda som tomten gav mej är en rejäl förkylning,halsont och feber.
Jag som är ledig och hade tänkt hinna med massor av saker i garaget, ligger istället i sängen:huvet:huvet

:( idag, trodde i min enfald att jag varit snäll i år. Men det enda som tomten gav mej är en rejäl förkylning,halsont och feber.
Jag som är ledig och hade tänkt hinna med massor av saker i garaget, ligger istället i sängen:huvet:huvet

Stackars! Själv har jag varit ute i spåret o joggat... har aldrig sett så mycke folk där ever tror jag. Alla verkar vilja springa av sig julmaten, eller julsällskapet... :D

Stackars! Själv har jag varit ute i spåret o joggat... har aldrig sett så mycke folk där ever tror jag. Alla verkar vilja springa av sig julmaten, eller julsällskapet... :D

Märks att hälsa är trendigt nu, va fler på gymmet än i köpcentret igår, kul utveckling :)

Krig brukar man väll skylla på :(

Nja, det köper jag inte riktigt. Finns statistik som säger att det finns fler kvinnor som saknas, pga att de var kvinnor, än män som dödats i krig. Dessutom dör det ungefär 800 kvinnor om dagen i graviditetsrelaterade komplikationer, så det känns som att det måste finnas något annat som ligger bakom också. Dock kan det ju säkert finnas ett stort mörkertal som inte är inräknat i den krigsstatistiken, och så beror det väl på vad man räknar som krig. Men det känns ändå inte som att det håller som enda orsak.

Märks att hälsa är trendigt nu, va fler på gymmet än i köpcentret igår, kul utveckling :)
Ja, det är riktigt kul och att det sprider sig både neråt o uppåt i åldrarna.

Vänta tills efter nyår.. :gnissla

Suck... jo ingen har väl missat att jag älskar min PY. O varje år efter nyår så är det en massa ej genuint intresserade personer där o tar upp en massa plats... i några veckor... sen försvinner de tack o lov. Missförstå mig rätt, det är ju bra att folk prövar på men det blir så larvigt när det kommer som "oj va tjock jag blev efter julmaten", eller "jag lovade ju att"... för jag har tyvärr aldrig varit med om att den typen av människor fortsätter under våren.

När alla ska inviga sina nyårslöften? :hihi

Jag brukar aldrig köra sådana... funkar det? Är det roligt? (seriös fråga, raljerar inte) :hej

Nyheter
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis” 

Screenshot Nya BMW F 450...

Nya MV Agusta Brutale 800

MV Agusta Brutale har länge...

YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT