lotus-jonas
Ny medlem
- Gick med
- 5 Apr 2010
- Hoj
- VOR 501 solg. ducati 750 sport 2001. yamaha virago 750 1999. ducati 160 monza 1964
Vad krävs för att göra en standard hoj till banhoj?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Men till en början kan du ju köra med o endast införskaffa racekåpor. däck kör du kanske te en början med gatdäck som klarar nån bandag med. eller så gör du som så att du säljer hojen som du har idag o köper dig en färdig preppad. finns en del ute här på sh:s köp o sälj. jag valde efter att jag gått igenom en del anonser o inte köpa färdig pga att jag vet vad jag har för hoj. Blir ju lite dyrare men jävligt roligt o få göra om sin egna hoj. Sncka med rikard på grevens mc delar. vet att han har nån drive nu där han ger lite rabatt under julen. Och bra support har du om de är något du behöver hjälp med o lösa.Mest ekonomiska konverteringen är oftast:
Sälj gathojen. Köp färdignajad banhoj med extrafälgar, regndäck, däckvärmare etc. Köp däck och bandagar för mellanskillnaden.
måste man najja för att få kör tex på bandagar? najjning kostar ju inget o göra förutom lite tråd. kan va bra o veta hur mycket han skal gå in för bankörning. om det bara är för att köra lite bandagar till en början så går de väl bra o bara införskaffa sig ett sett racekåpor? känns lite onödigt me allt annat.
Jag ska inte köra på riktigt, bara för att ha roligt

Kom även ihåg bara vatten i kylsystemet, ingen glykol.
Tänkte konvertera bimota yb9
Tack för alla svar. Tänkte konvertera bimota yb9, tror inte det finns racekåpor att köpa till den.
, någon typ utav racekåpor måste väl passa. God Jul och ett Gott Nytt År. ToymanBimota originalplast är väl nästa omöjligt finna, så väldigt synd lägga dessa i backen, någon typ utav racekåpor måste väl passa. God Jul och ett Gott Nytt År. Toyman
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!