Singeltråden

Efter 9 år i förhållande så är man singel. Känns helsjukt, men efter 1 sommar utan hoj så blir det hoj till våren igen. Vad ska man skaffa? Eller får man inte snacka hojar i singeltråden?

Men vafan, fråga henne istället. Fegisar!

Hej Emma o välkommen!
Killarna undrar om du är ny i tråden? ;)

Kollade hennes inläggshistoria och hennes förra inlägg gjordes för över 5 år sedan och då fanns inte den här tråden, så jag tror att jag med 100% säkerhet kan säga att det var hennes första inlägg i tråden. :)

Kollade hennes inläggshistoria och hennes förra inlägg gjordes för över 5 år sedan och då fanns inte den här tråden, så jag tror att jag med 100% säkerhet kan säga att det var hennes första inlägg i tråden. :)

Första inlägget ja, men hade du kollat hennes gillastatistik, så hade du sett att hon gillar att trycka på gillaknappen extremt mycket. Typ 60 gilla bara den 29/11:). Hon måste älska oss:banana:kär så vi får inte skrämma bort henne från forumet, nu när hon kommit tillbaka efter fem år. Välkommen:hej

Å ett gammalt troll dök upp igen efter många år.
Dvs, en påhittad person.
Snackar lika bra om hudlotion som om ventilstyrningar på en luftkyld gixxer.
Skulle tippa att det är en sorglig person till moderator som ligger bakom nicket:dummer:zpy:glömdet

Första inlägget ja, men hade du kollat hennes gillastatistik, så hade du sett att hon gillar att trycka på gillaknappen extremt mycket. Typ 60 gilla bara den 29/11:). Hon måste älska oss:banana:kär så vi får inte skrämma bort henne från forumet, nu när hon kommit tillbaka efter fem år. Välkommen:hej

Jag var tydligen exkluderad från hennes gillande, det var därför jag inte hade noterat henne förut. :gråta:)

Nyheter
EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...

Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Back