Heter era hojar något?

ska man gå efter det där med dagens namn vid införskaffandet så heter min gamla gixxer Henrietta :rofl

Iofs så har den ju bakdelen från en "retta" så det kanske inte är så tokigt... :tungan

Isabelle, låter så italienskt o fint ;).

Min Dr kallar jag får stånken eller stånkan. Vet inte om det är en tjej eller kille. Får lyfta på kjolen o kolla.

KTM -> Kåååteeeemm -> kåtten, fick min förra och nuvarande heta

Min första hette Lajban efter reg nr LJB. Sen blev det lilla Grünet, för hon var liten o grön o nu är det Süster Üster för hon är en pigg storasyrra till lilla Grünet.

När min kvinna undrar över vilken hoj det blir, så "gammelhojen" är min CB1100R 1982. Så har vi "nakenhojen eller den svarta" min CB750 Sevenfifty!

Ingen speciellt annars, skulle jag namna mina hojar skulle jag omedelbart blanda ihop dem. Veta fel namn på dessa .... kvinnor. Fan det skulle gå illa!:mad:

Brukar väl referera till min hoj som "min svarta älskarinna", vilket utanför hojcirklar kan ge lite skoj reaktioner.
RDn kallas mest "härket"...
Min första bil var nog det enda fordon jag egentligen döpt. En televerketorange volvo 240 med regnr ADA 455... Ada Gas hette den bilen. Och den var känd under det namnet i stan jag bodde i med. :näsblod

min mc kaller jag för sol... döpt efter min gamla bmw 850ia.. den hade reg nr sol145.. den var oxå en sol.:) inte i mitt ega mer.. sålde den .

Två hjul:
Hyndan
Lilla Blå
Enhörningen

Fyra hjul:
Nisse
Da Bus

Fick namnet "Djungelhacka" från en polare...

Annars är de nog hojjävel om något jävlas.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon