Luciatåg i Sthlm 2013

GurraBurra

Ingen Kommer ihåg en fegis!
Gick med
3 May 2009
Hoj
-07 Husaberg 650fs *stulen* Husa 570 -11, Yamaha R6 -10
Tänkte att det skulle vara roligt med ett luciatåg med massor med utspökade 2-hjuligar i huvudstaden. Ställa på hojen över dagen, hyra en outfit och köra en utvald rutt.
Sätta lite färg på stan=)

Någon som är på?

Lär ju vara minusgrader då... Hade varit kul iof men får se om jag lyckas hitta ett passande lyse till hojen. Kan vara lite läbbigt att köra utan lysen

De senaste 6 åren har det varit minusgrader på Lucia, förutom 2011 när det var 5 plusgrader. Förra året snöade det dessutom. Så även om din tanke är behjärtansvärd så lär nog endast de riktiga vikingarna anmäla sig till detta evenemang.

På med snökedjor! Haha... Skämt å sido. Alla kan ju puttra runt oavsett underlag. Bara frågan om man vill eller inte, eller huuuuur mycket man vill:hej

Min är påställd året om, är det skapligt väder så pm:a mig, har säkert glömt tills dess. :D

Låter kul!!!!
Jag hoppas ni beskriver rutten i god tid så man kan välja lämplig plats att mysa på med en termos varm choklad. :) +1 observer!

Nu måste vi heja på denna tråd lite! Heja heja!:)

Har äntligen skaffat eluttag till hojen och har sagt till mig själv att om det inte är halt på lucia så ska jag banne mig köpa en slinga blinkande lampor och klä hojen med.

Det kanske kunde platsa i hojtåget :)

Haha så jefla kul idé. Men jag skulle isf vilja ha nåt annat än Sürran o köra på, nån som vill låna ut en skraltig street-reggad KTM eller liknande så hänger jag på. :glömdet

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...