Singeltråden

Aförhelvete vad trött jag är. Det här jäkla flunsavaccinet slog ut mig fullständigt.. Vem är jag? Vad heter jag? Shit! :(

Gör det? Ja, där ja.. Det såg jag inte. Zzzzz.

Skämt åsido, jag börjar piggna till lite nu, men det är fortfarande förbannat segt. Ska ni ta influensavaccinet rekommenderar jag att ni gör det när ni är lediga dagen efter.

Aförhelvete vad trött jag är. Det här jäkla flunsavaccinet slog ut mig fullständigt.. Vem är jag? Vad heter jag? Shit! :(

Det är därför man ska hålla sig borta från de där vaccinerna (så länge man inte tillhör någon sorts riskgrupp där en flunsa är farlig).

Jag har aldrig vaccinerat mig mot influensa, och bara haft det 1 gång på 33½ år.

Är tillräckligt trött av mig även utan vaccin iofs :banana

Det är därför man ska hålla sig borta från de där vaccinerna (så länge man inte tillhör någon sorts riskgrupp där en flunsa är farlig).

Jag har aldrig vaccinerat mig mot influensa, och bara haft det 1 gång på 33½ år.

Är tillräckligt trött av mig även utan vaccin iofs :banana

Du skulle antagligen sova en vecka i sträck om du fick nåt sånt. Och det vore ju inte bra, då kan du inte försvara dig mot Grady-tvillingarna...

Meen, i övrigt har du rätt den här gången. Influensavaccin är onödigt om man inte tillhör någon riskgrupp.

Alltså för fan, jag blev nyss nekad att köpa en trisslott! Tjommen i kassan hävdade å det bestämdaste att jag inte såg ut att vara en dag över 18. Hade inget leg med mig eftersom jag bara skulle köpa potatis, och det brukar man inte behöva visa leg för... Nu är jag lite purken! :näsblod

Alltså för fan, jag blev nyss nekad att köpa en trisslott! Tjommen i kassan hävdade å det bestämdaste att jag inte såg ut att vara en dag över 18. Hade inget leg med mig eftersom jag bara skulle köpa potatis, och det brukar man inte behöva visa leg för... Nu är jag lite purken! :näsblod
Äsch, var glad istället. ;)

Haha - jag har blivit nekad o tjacka bärs på bolaget när jag inte hade legg.
Dom hade omröstning i kön efter jag nästan fått tuppjuck på bruden så jag fick tjöpa.

Rekordet var dock en sommarjobbande liten icabrud som ville ha legg för sixpack 3,5or

Jag var 38

Alltså, hur vore det om vattnet I kastrullen kokade också och inte bara det som är UNDER?!

Skärp dig, det är 18 på lotter, spel, receptfri medicin, cigg och folköl. Ser du ut att vara under 25 (vilket är helt o hållet upp till personen i kassan) så ska leg. visas om inte annat MINST vara med. Men potatisen är du safe på iaf :P

Jag skulle även neka dig att köpa t.ex snus eller cigg om du kom in i en onepiece (fckn jäkla bebis-/sparkdräkt), trots att du hade leg. med dig ^_^

Wartsila-Sulzer+RTA96-C.gif

There is no spoon.
Visar sig att det där visst är världens största motor på 109000 hp.. :crash

Skärp dig, det är 18 på lotter, spel, receptfri medicin, cigg och folköl. Ser du ut att vara under 25 (vilket är helt o hållet upp till personen i kassan) så ska leg. visas om inte annat MINST vara med. Men potatisen är du safe på iaf :P

Jag skulle även neka dig att köpa t.ex snus eller cigg om du kom in i en onepiece (fckn jäkla bebis-/sparkdräkt), trots att du hade leg. med dig ^_^

Skulle det även gälla för mig?

Photo 2013-09-13 08 20 20.jpg

Jag sitter å väntar på att tråden ska dra igång med "kort-på-mig-så-ni-känner-igen-mig"-grejen. Hmmmm... fast de flesta av oss vet ju redan hur de andra ser ut... eller hur är det med det...? :banana

Bah, tjerringar. :3freak
Hallå där!!! Det är ju JAG som är Tjerring här! :4skrika

Det borde inte vara så jävla svårt, men uppenbarligen är det det... Hur fan gör man för att komma förbi den där fegheten?

Du ska få en instruktion:
1) Skriv ihop nåt du står för när du är nykter, lagom balans mellan seriöst och flört, alltså förbered ett meddelande via lämplig applikation
2) Ställ ett alarm på ca 2.5 h
3) Stjälp i dig en vinare eller två
4) När alarmet ringer trycker du på Send-knappen

Sen kan du däcka o invänta svar till morgonen. :fakta

Skämt åtsido: Swishan, ska inte du med på SH-festen? :tuttar

Märkligt väder minst sagt. Vi hade -3 härom morgonen, mindre än ett dygn senare så är det +12 istället?

Ja vi pratar om vädret när ingen håller med oss... så vuxet och svenskt av dig.... :hihi

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025