Jakt på bilder från lördagens åkning på Tungelsta bulten

Turbotrotteln

Medlem
Gick med
7 Mar 2013
Hoj
Yamaha R6- 09
Hallå!

Såg att någon stod och skjöt lite ute på åkern vid 4 tiden :)

Någon som vet något?

What goes up comes down!

Såg också att nån stod där men det var ingen av de "vanliga" fotograferna tror jag.
Kände iaf inte igen personen rakt av.

Jo vore kul att se bilderna hade första helgen med nya hojen så man vill ju ha lite fina bilder att snegla på i vinter.

Ja ööpp med bilderna plz! Vill se hur fet färgmatchningen av min huvtröja o hojen min verkligen var (förmodligen epic!!)!!

Det var väl trafikpolisen som stod där o rekade mtp att ingen fotograf vill ge sig till känna :mad:

Jag blev då också fotad (i 21 Sept) enligt tråden och ursprungsfrågan som aldrig fick något svar.
-Och om jag nu såg rätt, samma individ fotade nu igen i Söndags (20/10) i samma ställe vid 15:30 tiden, med ett riktigt långt och fint objektiv!

-både då och nu rastade jag gamla H2'an.. -Som välkänt i trippelkretsar kan den högfrekventta metalliska skrammeln vid 7500 1/min inte bara skada pilotens ryggkotor men också spräcka närliggande glas: Hoppas jag nu inte igen pajade det fina, dyra objektivet då jag öppnade något efter "apex".. :-) :-)

-I övrigt körde jag med vett och inte för fort: Jag tror jag kan fortfarande någorlunda lita på den 41-år gamla mätaren; även om det vajar rätt mycket särskild just kring "7'an" (betydande: 70 km/h).
/Egge

Jag blev då också fotad (i 21 Sept) enligt tråden och ursprungsfrågan som aldrig fick något svar.
-Och om jag nu såg rätt, samma individ fotade nu igen i Söndags (20/10) i samma ställe vid 15:30 tiden, med ett riktigt långt och fint objektiv!

-både då och nu rastade jag gamla H2'an.. -Som välkänt i trippelkretsar kan den högfrekventta metalliska skrammeln vid 7500 1/min inte bara skada pilotens ryggkotor men också spräcka närliggande glas: Hoppas jag nu inte igen pajade det fina, dyra objektivet då jag öppnade något efter "apex".. :-) :-)

-I övrigt körde jag med vett och inte för fort: Jag tror jag kan fortfarande någorlunda lita på den 41-år gamla mätaren; även om det vajar rätt mycket särskild just kring "7'an" (betydande: 70 km/h).
/Egge

Haha, vem fan är det, säkert bengen som ska identifiera busar.

*/ ?>
Nyheter
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Back