Singeltråden

Jag är sjuk, det är synd om mig. :( Halsen gör jeTeont, näsan droppar o det känns som hjärnan följer med ut. Jag tycker jeTesynd om mig själv. :D Coldy hjälpte lite men jag vill ha nåt som totalt domnar av halsen. Jag vill äta men får inte ner nåt till o med svårt att dricka yoghurt. Jaja tur att man har bra chefer som lät mig vara ledig eftersom jag vägrade sjukskriva mig. :banana
Så nu har jag gnällt färdigt.

Jag är sjuk, det är synd om mig. :( Halsen gör jeTeont, näsan droppar o det känns som hjärnan följer med ut. Jag tycker jeTesynd om mig själv. :D Coldy hjälpte lite men jag vill ha nåt som totalt domnar av halsen. Jag vill äta men får inte ner nåt till o med svårt att dricka yoghurt. Jaja tur att man har bra chefer som lät mig vara ledig eftersom jag vägrade sjukskriva mig. :banana
Så nu har jag gnällt färdigt.
Strepsils är rätt bra, Zyx sägs vara ännu bättre, men dom har jag inte provat (dyrt!) så det kan jag inte uttala mig om. Te med honung i funkar rätt bra också, fast inte så långvarigt.

Te?! Det är ju helg, ta en whisky. :)

När jag dricker whiskey kan det sluta hur som helst. :)

Strepsils är rätt bra, Zyx sägs vara ännu bättre, men dom har jag inte provat (dyrt!) så det kan jag inte uttala mig om. Te med honung i funkar rätt bra också, fast inte så långvarigt.

Jag har massor strepsils, senega, bafusin o coldy men det som funka bäst va färsk ingefära som fick sjuda länge o sen drickas med honung.

Nyheter
Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”