Hojåka i LUGNT tempo.

Jag hänger med oavsett väder :) om vi kör värmdö - Bogesund verkar det som att det ska bli bättre väder. Vi ses väl vid Sveavägen senare med om inte annat.

Jag hänger med oavsett väder :) om vi kör värmdö - Bogesund verkar det som att det ska bli bättre väder. Vi ses väl vid Sveavägen senare med om inte annat.

Med tanke på mönstret på mitt framdäck så föredrar jag helt klart torrväglag. För mig funkar både norr o söder bra.

Hon kör juh en kåtte 625, då måste man skruva två gånger för varje gång man kör :rolleyes:

Kotten är det inga fel på ;) Den är pigg som bara den har själv kört den. Däremot vibrerar kottarna så mycket så man pallar nog enbart varannan onsdagskörning :tummenupp

Kotten är det inga fel på ;) Den är pigg som bara den har själv kört den. Däremot vibrerar kottarna så mycket så man pallar nog enbart varannan onsdagskörning :tummenupp

nu fattar jag inte, gillar inte tjejer när... eller vänta nu... de va inget :glömdet

Åker från märsta nu. Beroende på trafiken, kanske jag blir ngt sen

Hon kör juh en kåtte 625, då måste man skruva två gånger för varje gång man kör :rolleyes:

Very clever smartass... ;) Mekar med andra hojen så vem vet nästa onsdag kanske jag dyker förbi på en liten Suzuki istället! And for your information, finns en anledning till varför jag köpte en kåtte... ;)

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025