Sämsta filmerna någonsin

Transformers 3.
Tyvärr kommer det YTTERLIGARE hela 3(tre) st Transformersfilmer till.

Haha, alla gick ut från biosalongen när Blair Witch gick för att de var rädda ju!! :D

Det med VHS-kopior var verkligen en intressant tid. Jag blev jättepopulär bland tjejerna när jag fixade Titanic innan den kom på bio i Sverige. Kvalitén var bortom usel men det brydde man sig inte om då.

Speed 2 suger fett oxå, fast sjukt rolig om man kan lite om båtar.

Super Cyclone är nog den sämsta jag sett i modern tid.

Kassa skådisar, kassa effekter och framförallt, full storm men träden lämnar fortfarande skuggor som mitt på dagen, gatorna och människorna är inte blöta och genom fönster är det sommarens soligaste dag utanför samtidigt som hela helvetet brakar loss.

Jag kan faktiskt rekommendera den som fyllefilm och dricka varje gång man ser ett logiskt fel :fyllisar

Det absolut sämsta film jag någonsin sett var en japansk film om Cyborgs som sprang i en skog. Fast galningar som dödade folk och använde kroppsdelarna för att skapa nya varelser i kombination med vapen och annat. Någon tog t.ex. bort sitt ena bröst och kastade som en handgranat.

Jag tycker om mycket asiatisk film men lite för ofta går det bara helt över styr.

Jag brukar se skitfilmer för jag tycker att de är roliga i sin kalkonighet, men warrior of the lost world är helt enkelt bortom ens det. XD

Då passar den filmen jag tipsade om alldeles perfekt :) Både jag och Plåthinken satt och garvade större delen av filmen :P

Det absolut sämsta film jag någonsin sett var en japansk film om Cyborgs som sprang i en skog. Fast galningar som dödade folk och använde kroppsdelarna för att skapa nya varelser i kombination med vapen och annat. Någon tog t.ex. bort sitt ena bröst och kastade som en handgranat.

Jag tycker om mycket asiatisk film men lite för ofta går det bara helt över styr.

Var det filmen "Versus" om så kan jag nog hålla med dig att den är extremt dålig.

inception alternativt super babies: super genious 2 (iof är den ändå bra på något sätt)

Titeln som världens sämsta film måste nog gå till: "20 years after"
En sorgligt händelselös domedagsfilm, händer absolut ingenting under den först halvan av filmen som jag tålmodigt utstod att se, och som det verkade hände det ingenting efter det heller, totalt sämst! :zpy

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti