Hojåka i LUGNT tempo.

Tack för en jättetrevlig tur, även om den blev lite kort på grund av vädret (och våra trötta pensionärskroppar? :p )

Jag tror förresten jag såg semlans rådjur, hörde dock inget från det, antar att jag saknar superhörsel :(

Tack för en jättetrevlig tur, även om den blev lite kort på grund av vädret (och våra trötta pensionärskroppar? :p )

Vädret?

Jag körde en iaf ganska rejäl runda i kväll med bulten, skanssundet, sen ner mot nynäs och upp vid sorunda, bakvägen till bulten... såg lite oroväckande ut på himlen en stund, men kom inte en droppe..

Vädret?

Jag körde en iaf ganska rejäl runda i kväll med bulten, skanssundet, sen ner mot nynäs och upp vid sorunda, bakvägen till bulten... såg lite oroväckande ut på himlen en stund, men kom inte en droppe..

Japp, det var den oroväckande himlen som fick oss att vända hem, sen vart det även svinkallt så jag hade nog vänt oavsett, huttrade som en dåre på väg hem :näsblod

Vadå har jag blivit en snubbe nu? Helvete trodde jag gjorde de klart för er att jag inte är de där du sa att "nä här blir inga barn gjorda".... Hmm....

Berätta du men man måste nog varit där för att fatta de roliga. Jag kommer aldrig mer köra utan att åka ut å höra rådjur. Vilken upplevelse :D

Nej du har inte blivit snubbe, om du inte gjort något dumt idag? :P

Jag tror förresten jag såg semlans rådjur, hörde dock inget från det, antar att jag saknar superhörsel :(

Tack själv :tummenupp En trevlig och lagom lång sväng.

De där med att höra rådjur får du ta med :Jonas de är han som besitter de kunskaperna! :D

Är det ingen som vill ut och köra lite idag? Jag tänkte dra ut vid tio tiden och blir det fler så kan vi ju mötas upp nånstans?

Onsdagsåka imorron 18.00 skogis. Kom tankade och klara då det blir mörkt snabbare.
Turen går väl som vanligt till rosenhill för att snabbt äta/fika. Sen tur mot skansundet, sorunda, eller nynäs.

Välkomna! :)

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...