Den äkta bortskänkes-tråden

Zx7r tändenhet bortskänkes, likaledes ett klart visir till en AGV Stealth.

Last edited:
har en kryssad ram till Suzuki gsxr 1000 01a ligger på annons här på sh som jag nu ger bort

Motorkåpa Yamaha R6 2003-2005

Trasiga avgasventiler till Suzuki 250 RGV, kan vara bra om man vill provsvetsa kanske.

Finns i Trollhättan eller skickas mot frakt.

Bifogat

• WP_000360.jpg
    WP_000360.jpg
    126.3 KB · Visningar: 217
Last edited:
Motorkåpa Yamaha R6 2003-2005?
Motorstyrbox Yamaha R6 1998-2002, höjt varvtal. Fick inte bränslepump o dra på min R6 när det begav sig. Men någon som har tid o kunskap kan få boxen för o testa.
Köpt på Ebay så vem vet om den såldes för att den var kass eller inte.

Oljekyl typ 25cm x 10cm, oanvänd.
Trasiga avgasventiler till Suzuki 250 RGV, kan vara bra om man vill provsvetsa kanske.

Finns i Trollhättan eller skickas mot frakt.

tja jag är intresserad av oljekylarn
skicka gärna pm
Med vänlig hälsning andreas

Bortskänkes ett par biltema mcstövlar strl 44-45! Använda enbart vid övningskörning och uppkörning dvs 10-15 timmar, och därmed i fräscht skick. Hämtas hos mig i Gävle och blir du glad för dom så jag är jag nöjd med det:)

Bortskänkes ett par biltema mcstövlar strl 44-45! Använda enbart vid övningskörning och uppkörning dvs 10-15 timmar, och därmed i fräscht skick. Hämtas hos mig i Gävle och blir du glad för dom så jag är jag nöjd med det:)

Skulle du kunna PMa mig en bild?

20130814_061549[1].jpg

Ja såhär ser dom ut för dom som undrar, först till kvarn som med allt här i livet...

Har ett original avgassytem till en Aprilia Mille 2002 I bra skick (passar nog till modellerna tom 2003?)

Om nån sitter på en vfr750 ram från före 1990 och vill bli av med den så är jag intresserad :)

Generatorkåpa till en R6 -00 finns i Halmstad. Lite smårepor efter att stödet vek sig och cykeln välte.

Har en original slipon som följde med min Triumph TT600 -01. Ligger bara och samlar damm då hojen är borta sen länge.
Jag har själv aldrig använt den, så vet inte så mycket om den, men följde med från säljaren.

Nån som vill ha den`?
Finns i Näsbypark

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25