Så är det nu sommarvila ett par veckor till och vi är halvvägs igenom MotoGP året 2013. Silly season är igång eller nästan förbi och båda Lorre och Peddo har kört sönder sina nyckelben. Frågan är nu vem som kommer ta hem året.
Jag tror faktiskt att det blir MM. Sa det redan efter Qatar och nu ledar han ju till råga på allt. Om Peddo får ordning på axeln blir han tuff men jag tror inte Lorre och framför allt yamahan räcker till. Där av kommer inte heller rossi att vara en titel kandidat. Tror på:
1. MM
2. Peddo
3. Lorre
4. Rossi eller Cal (håller Cal sig på hjulen och focuserade hela säsongen tar han det)
Föga överraskande tips med tanke på att det råkar vara tabellens läge just nu
Är mest intresserade av vad ni andra tror. Klarar MM hålla ihop detta hela vägen in i mål. Är han den första att vinna sitt debutår då?
Jag tror faktiskt att det blir MM. Sa det redan efter Qatar och nu ledar han ju till råga på allt. Om Peddo får ordning på axeln blir han tuff men jag tror inte Lorre och framför allt yamahan räcker till. Där av kommer inte heller rossi att vara en titel kandidat. Tror på:
1. MM
2. Peddo
3. Lorre
4. Rossi eller Cal (håller Cal sig på hjulen och focuserade hela säsongen tar han det)
Föga överraskande tips med tanke på att det råkar vara tabellens läge just nu