Orecic
http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Sambon får själv se vad som ska göras och göra det, annars är han snabbt singel igen. Så enkelt är det. Det du Orecic: DET är visdomsord från ärkekexet![]()
Synd att du inte är yngre och singel. :inlöv

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sambon får själv se vad som ska göras och göra det, annars är han snabbt singel igen. Så enkelt är det. Det du Orecic: DET är visdomsord från ärkekexet![]()

Där kan jag bara hålla med, alla är bra på olika saker och tycker om att göra olika saker, ingen är hjälplös för det anser jag i alla fall.

Kan du kolla styr- och hjullager? Det tillsammans med att identifiera och kontrollera kylarvätskebehållaren ingår väl i säkerhetskontrollen när man tar hojkortet. Annars får man cykla istället![]()
Varför bry sig så mycket om hur samhället ser på en?
Ovant att se dig vara så fel ute.
Kvinnor och män värderas inte lika högt här än, även om man kan vilja se det så.
Jag lägger hellre tak än att laga mat.
Det förutsätts dock att jag hellre ska laga mat och serva den som lägger tak. Den som lägger tak förutsätts vara en man.
Här handlar det inte bara om huruvida man bryr sig om vad folk tycker utan också om att bli ständigt motarbetad.
Jag har ofta fått höra att jag borde välja en annan väg. Argumentet är då att det är killar/män som gör sånt.
Även om jag då inte bryr mig om vad folk tycker kan det bli jobbigt att ständigt bevisa vad man kan.
Det kan även bli bakslag så att det är svårt att få hjälp för att jag gjort andra saker själv som inte är typiskt kvinnliga. Plötsligt ska jag kunna allt som går att kunna![]()
Nu har jag inte hängt med riktigt i resonemanget, men vad var upprinnelsen till tråden egentligen?
A_NN_A hade en massa frågor som behövde svar som gav upphov till nya frågor...och svar.
Oklart?
Jag blir helt bedrövad när jag tänker på det här och på vad det är min dotter har att tampas med.
A_NN_A hade en massa frågor som behövde svar som gav upphov till nya frågor...och svar.
Oklart?

Korvspad är inte klart. Det är helt grumligt och äckligt![]()
Grumligt är inte äckligt, kvinnors syn på allt är jävligt grumligt men inte är dom äckliga för det.
Oftast!

Tala nu om för tant A_NN_A hur du ser på det här. 
Jag gillar frågor som får svar som leder till frågor utan svar som leder till frågor som får svar som leder till frågor................
Att fråga är det bästa![]()
Har ingen nämnt, men du borde göra en.![]()
Du är verkligen helt fomidabel på att ställa frågor.
Vad var frågan nu igen?
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller
Allt om MC åkte till Malaga... |
|
|
IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras