Detta kan vara bland det mest magiska som publicerats...

:D läste just precis samma reportage, och jag behövde läsa det två gånger för att verkligen fatta att jag läste rätt... :D:D

Nej, jag tänker inte klicka på artikeln och därigenom stödja både Aftonbladet och någon whitetrash tjej som fått några tusen för att gråta ut i tidningen. Och jag behöver inte ens klicka på länken för att räkna ut vad det handlar om. :smasha

Nej, jag tänker inte klicka på artikeln och därigenom stödja både Aftonbladet och någon whitetrash tjej som fått några tusen för att gråta ut i tidningen. Och jag behöver inte ens klicka på länken för att räkna ut vad det handlar om. :smasha

Det var för folk som dig jag klämde in ett citat ur artikeln vilket i princip sammanfattar allt.

Stor risk att dottern bor på familjehem av "säkerhetsskäl".

Stor risk att dottern bor på familjehem av "säkerhetsskäl".

Jag gissar att det är ett relativt litet barn, kanske 2-5 år gammal.

Kan ju finnas ett flertal hot mot barnets hälsa och ffa säkerhet. Ett skulle ju kunna vara att modern, föga överraskande, inte är helt tillräknelig. Jag är nyfiken på hur du tänker.

Det var för folk som dig jag klämde in ett citat ur artikeln vilket i princip sammanfattar allt.

Det där osar för mycket misär för att jag ska kunna betrakta det som speciellt kul, om det är det du menar med magiskt. Att sätta en "tag" på tutten upplever jag bara som symptomatiskt i sammanhanget. Jag tror hon är långt ifrån sin relationella peak, snarare att hon har hittat sin nisch.

Nej jag menar magiskt som i magiskt, fantastiskt, mirakulöst, etc...

Jag ser det däremot som närmast typiskt. Lysande exempel på hur olika man kan uppfatta infon.
Vissa erfarenheter kunde mycket hellre få vara fördomar eller förutfattade meningar.

Det var inte så mycket innehållet utan sättet på vilket artikeln är skriven jag syftade på.

I ett försök att skapa personligt engagemang hos svenska folket har man letat upp ett stackars ex till råskinnet som man låter beskriva sitt mardrömsscenario och sedan krossar man henne med ett par välformulerade meningar...

Jag gissar att det är ett relativt litet barn, kanske 2-5 år gammal.

Kan ju finnas ett flertal hot mot barnets hälsa och ffa säkerhet. Ett skulle ju kunna vara att modern, föga överraskande, inte är helt tillräknelig. Jag är nyfiken på hur du tänker.

Man skiljer inte småbarn från vårdnadshavare på grund av hot, man erbjuder istället skydd. Däremot skiljer man barn från föräldrar som inte är lämpliga att ha barn.

Man skiljer inte småbarn från vårdnadshavare på grund av hot, man erbjuder istället skydd. Däremot skiljer man barn från föräldrar som inte är lämpliga att ha barn.

Om så vore...även om jag är vän av den tanken.

Här kan det ju förvisso ha funkat, sånt händer ju även om slutet inte är klart än.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back