Gotland Ring med Inte Bara Fest

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Då var man hemkommen från årets 4 dagar på Gotland Ring med Inte Bara Fest.

Precis som de 2 senaste åren så seglade dessa dagar upp som banårets ohotade höjdpunkt för min del!

Här har ni mina bilder från arrangemanget som de ser ut innan webalbumet förstör dem :crash

Resterande 637 bilder finns här: https://plus.google.com/photos/116149756152513064144/albums/5894312079551464161

Tack för den här gången, och på återseende 2014!

(fredrik_n här på forumet ska ha ett extra tack som lånade ut sitt objektiv!)

Last edited:
Jag instämmer med Peter, årets höjdpunkt! Fina bilder!:)

Bra jobbat! Du sprang ut och plåtade medan vi andra sjönk ner i depåstolarna och klagade på värmen :)

Bra jobbat! Du sprang ut och plåtade medan vi andra sjönk ner i depåstolarna och klagade på värmen :)

Hade jag sjunkit ner i en depåstol så hade jag aldrig kommit upp igen..
Är ju inte lika SJUKT morgonpigg som du är :D

Ytterligare ett skäl för mig att byta hoj - inga kameror verkar vara förmögna att fokusera på den. :hihi

Är det sant? Försökte verkligen fota alla! Tog över 2000 bilder totalt.

Vet att jag missar ibland när det är flera liknande hojar med liknande förare.. då tror man att man tagit dem redan..

Så mitt tips är att sticka ut! Måla hojen i nåt färglatt eller smeta på massor med klistermärken eller så :D

Vad körde du på Gotland?

Jag tror du får svårt att hitta något färggladare än Pelles RVF400 från -97 :D

Klart snygga bilder, nu har man fina minnen så man överlever vintern :tummenupp

Ytterligare ett skäl för mig att byta hoj - inga kameror verkar vara förmögna att fokusera på den. :hihi

Haha.. missförstod inlägget.. Trodde att jag inte fått med dig på en enda bild..

Men ja, du har onekligen rätt.. Bilderna jag fick på dig är oskarpa.. förhoppningsvis är dessa lite bättre än i galleriet åtminstone.

Förmodligen fick jag prestationsångest för att eisbaer var ute i samma grupp som dig och påminde om sin enorma utrustning. :skrämd

Last edited:
Hola,

Riktigt fina bilder!
Delaru mere av något mer högupplösta va,rianter av bilderna än vad som finns på Google+?
-P

En liten film (som blir skittråkig efter 03:10 för de flesta förutom för den som blev filmad dvs)..

puss

Haha.. missförstod inlägget.. Trodde att jag inte fått med dig på en enda bild..

Men ja, du har onekligen rätt.. Bilderna jag fick på dig är oskarpa.. förhoppningsvis är dessa lite bättre än i galleriet åtminstone.

Förmodligen fick jag prestationsångest för att eisbaer var ute i samma grupp som dig och påminde om sin enorma utrustning. :skrämd

Kolla, du lyckades! Isbjörnen påstår att min hoj är orsaken till att hans luftvärnskanon är defekt. Jag tror det var hans 40 minuter långa rit med sololja varje morgon som blev nådastöten.

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back