Singeltråden

Meh, vad gjorde ni med båten?!

Tydligen sprack gaveln litegranna när vi var ut i skärgården i 2.5m vågor och ölade lite igår.

Väktes idag vid 12 tiden av att brandkåren ringde och sade att de pumpat ur min båt som haft några kubik vatten i sig och hängt i förtöjningslinorna. Och frågade om jag inte kunde komma och ta vara på den.
Roligt i strålande sol med en sjuhelvittes baksmälla.
:död

Jag jobbar till vecka 28, så mig är det ett helvete för :hihi

Anna saknar förstånd helt o hållet, Så hennes semester kommer ju vara heeelt galen.

Jag däremot jobbar som de andra duktiga till v.28 sen blir det slappa o dricka Smirnoff Ice varje dag i två veckor!

Anna saknar förstånd helt o hållet, Så hennes semester kommer ju vara heeelt galen.

Jag däremot jobbar som de andra duktiga till v.28 sen blir det slappa o dricka Smirnoff Ice varje dag i två veckor!

Har ni bara 2 veckor semester i Åtvid, i övriga Sverige har vi 5 eller fler? :va

Jag är fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin :krama
Har ni bara 2 veckor semester i Åtvid, i övriga Sverige har vi 5 eller fler? :va

Broberg förtjänar inte mer. Det är knappt han borde få de två veckorna :hihi

Jag är fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin :krama

Broberg förtjänar inte mer. Det är knappt han borde få de två veckorna :hihi

Broberg kanske är en jävul rentav :) Själv har jag 6 veckor. Varav 5 nu i sommar. Jag har det för bra egentligen... :D Tycker Anna. :rolleyes:

Broberg kanske är en jävul rentav :) Själv har jag 6 veckor. Varav 5 nu i sommar. Jag har det för bra egentligen... :D Tycker Anna. :rolleyes:

Det är han absolut. Allt annat är otänkbart :tungan

Du har det för bra :yoparty

Nyheter
Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN