Fem jobbdagar för mig.![]()
Har ni inte midsommar på Åland?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fem jobbdagar för mig.![]()
Läser bankens villkor för personliga kortmotiv. http://www.handelsbanken.se/shb/inet/icentsv.nsf/vlookuppics/y_bankarenden_privat_villkor_riktlinjer_knik_pdf/$file/villkor_riktlinjer_knik.pdf
Istället för att speca vilka motiv man inte får ha kan de lika gärna skriva vilka man får ha; söta djur.

Påtal om bankens kort så fick jag ett nytt VISA kort. Inga uttryckta siffror på det och texten är i svart. Sen är motivet mycket nära det svarta så man ser inte hela numret på kortet.
Hur f*n tänker folk egentligen?

Har ni inte midsommar på Åland?


Nåjo, men det är inte ledig dag för alla...
Edit: Ska försvara företagets ära tillsammans med en fet blåst kärring och en arbetskygg gnällspik...![]()
Det låter lite lagom kul.![]()

Har ni inte midsommar på Åland?
Nu är du väll vilse med det där klippet eLleR?
Ajjemän, tur att jag vickar förman & har eget kontor som går att låsa från insidan.![]()

Ungen på 1 1/2 år har lärt sig köra spakstyrt nu, det tog 5 minuter sen kunde han styra och köra framåt själv och jävlar vad tungan var rätt i mun på ungen
Fast det gick inte att få bort honom utan skrik och gråt från klipparen...
Hoppas du kommer trivas, i vilket fall komme rdu nog få en upplevelse.![]()

Hoppas du kommer att gilla det!
Inte som han som för väldigt många år sedan skrivit följande dikt på väggen på dass i en militärbarack utanför Boden:
Det finns en plats på jorden
där solen aldrig ler
den plats är Boden
dit vill jag aldrig mer.
PS. Det var sommar då jag sov i den baracken. Det var jag glad för.


Trivs gör jag!Här är roligt, men slitigt och hektiskt. Tidsgränser och ont om tid gällande allt, men mycket nytt och roligt som man helt enkelt inte hittar någon annanstans
Älskar vapentjänsten, plocka isär och ihop ak5:an på tid är det roligaste jag gjort på längeMekanismen är bara så vacker, allt löper smidigt men tight och bara funkar!
![]()


Det gör jag!
Jo, har hört denVet inte alls vad de pratar om där, jag tycker här är bra!
Sommar är det ju nu iallafall, det är jag glad för. ser mindre fram emot vintern...![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |