Ezzodagen Gelleråsen 130520

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Här kommer mina bilder från Ezzo-dagen 2013-05-20.

Säsongspremiär för mig på Gelleråsen för i år och hade väl egentligen hoppats på att hinna köra lite mer, men tog ett pass och fotade lite ändå. Och såhär med facit i hand är jag nöjd med att ha hållt mig på hjulen de pass jag körde.. . :crash

Tycker att det var skoj ändå och lyfter på hatten för Ricken, SMC (med flera) som dragit det här initiativet!

Resten finns här: https://plus.google.com/photos/116149756152513064144/albums/5880167143944256433

Last edited:
Hej
Mycket fina kort, hoppas ni hade en kanondag i ESSOS anda,
det var synd att man inte kunde närvara:(
Lägg gärna upp filmer från dagen..
Fahlgren :banana:banana:banana

Här kommer mina bilder från Ezzo-dagen 2013-05-20.

Säsongspremiär för mig på Gelleråsen för i år och hade väl egentligen hoppats på att hinna köra lite mer, men tog ett pass och fotade lite ändå. Och såhär med facit i hand är jag nöjd med att ha hållt mig på hjulen de pass jag körde.. . :crash

Tycker att det var skoj ändå och lyfter på hatten för Ricken, SMC (med flera) som dragit det här initiativet!

Håller med föregående talare! Bra bilder!

Fan vad det ser ut som att jag puttrar runt på en moppe, haha! :D

Last edited:
hehe din kamera blev mer mos än min....:tungan

Jo, såg så fint ut när han gled på vänstersidan ut, kameran på höger, då högg han och flippade och gick hårt i backen på höger........
Det är ändå mjukt gräs som tog emot........

Det värsta var ändå att minneskortet dog, går inte att få kontakt med det, får inte ens se det.....:mad:

nä samma här... kameran fram trodde jag skulle snappa upp allt. men där finns inget.. Å då en del kameran hel. den bakre dock får man sen början av highsidern ..

Surt.. man hade ju vilja sett det hela...

Haha, diggar din sign, sååå saaaaant såååå saaaaant. säg inte att det e kawwan du börnar om folket med på banan. :P

Du är den enda med en Kwasakaki (zzr'en) och en signatur i den här tråden, så det var nog dig han syftade på

Ahh just det, tänkte inte på att zzr:ren är med där under min avatar :-) Nä, ZZR:en är väl typ vinröd, det är R1:an som är den (kretskorts-) gröna som lätt förväxlas med kawasaki knattekrossgrön av icke hojnerdar :-)

Haha, Ang "Sign:nen" (swe-eng)så refererar jag till din signatur angående liten människa av kött å blod :P

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back