BeyondEvil
*****ninja
Har "råkat" ut för en läckande framgaffel (efter 600 mil
).
Då jag är lite tyngre än vad KTM hade tänkt sig så fick jag tipset att passa på att byta till lämpligare fjädrar när jag (läs: verkstan) ändå har grejerna isär.
Har sökt komma i kontakt med två inhemska företag som pysslar med sånt, tyvärr utan framgång.
Och eftersom jag är en otålig jävel så tänkte jag att man själv kanske kunde ta reda på vad man behöver och beställa det på utrikiska.
Så, hur tar jag reda på vad det är jag behöver och vart beställer man det sen? Med fördel på teh internetz.
Jag väger 85(+/-)5 kg.
Hojen är en KTM 690 Duke från 2012.
Av de "ringar" som skapats av den läckande oljan att döma så bottnar nästan gaffeln vid en moderat-till-hård inbromsning.
).Då jag är lite tyngre än vad KTM hade tänkt sig så fick jag tipset att passa på att byta till lämpligare fjädrar när jag (läs: verkstan) ändå har grejerna isär.
Har sökt komma i kontakt med två inhemska företag som pysslar med sånt, tyvärr utan framgång.
Och eftersom jag är en otålig jävel så tänkte jag att man själv kanske kunde ta reda på vad man behöver och beställa det på utrikiska.
Så, hur tar jag reda på vad det är jag behöver och vart beställer man det sen? Med fördel på teh internetz.
Jag väger 85(+/-)5 kg.
Hojen är en KTM 690 Duke från 2012.
Av de "ringar" som skapats av den läckande oljan att döma så bottnar nästan gaffeln vid en moderat-till-hård inbromsning.