Malmö samåkning

ZexeL

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2013
Ort
Malmö
Hoj
2015 BMW S1000R
Laddade hem "WeRide" appen, men jag får ngt felmeddelande när jag försöker registrera mig; "Usario o correcto incorrecto"... Spanjacker alltså... :va
Annars är jag på att köra i Malmö i stort sett varje dag det är fint väder!
 

CoBz

Trajumf!
Gick med
18 Jan 2011
Ort
Söderut
Hoj
Daytona 675, Honda CRF150R Minimotard
Ja, vi får börja rodda ihop lite söndagsrundor som förra året. Stagger & co. körde väl rätt flitigt ett tag vill jag minnas? Jag är också på i stort sett när som, såvida det är hyggligt väder och flickvänsfritt. Dåliga odds på den kanske? :va
 

Chrippa

Bartender
Gick med
18 Sep 2004
Ort
Malmö
Hoj
Honda CB 650 '81/Triumph Thunderbird '66
Mods vs Rockers evenemanget finns nu upplagt på facebook!
https://www.facebook.com/events/124403287761715/

Det blir av den 6 juni (nationaldagen, som infaller på en torsdag följt av en klämdag).
Förutom träff, samkörning och BBQ utanför Hepcat store i Lund följs det även upp av liveband och dj-battle på Debaser i Malmö! (Gratis entre)181276_10151693521369809_780290328_n.jpg

Dela gärna vidare och sprid informationen i garagen och vart ni än tror att det kan finnas intresserade! :)
 

ZexeL

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2013
Ort
Malmö
Hoj
2015 BMW S1000R
Gumball3000 nu till helgen (19:e Maj), någon som ska dit, alternativt haka på dom när dom korsar bron över till Malmö och sedan haka på till Ängelholm?

/ZexeL
 

Ankan1

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2011
Ort
Pendlar i Skåne mellan storstaden och landet.
Hoj
Suzuki Hayabusa / Honda Super Blackbird
Gumball3000 nu till helgen (19:e Maj), någon som ska dit, alternativt haka på dom när dom korsar bron över till Malmö och sedan haka på till Ängelholm?

/ZexeL

Dom rullar tydligen från Rådhusplatsen i Köpenhamn ca 10:00 och ska vara framme i Ängelholm ca 11:00.Då kan de ju få rast en hel timme på motorvägen upp. :crash

P.S Lär ju garanterat vara en polisiär närvaro kan jag gissa för de som värderar sitt körkort.De brukar gömma sig uppe på korsande broar över motorvägen med sina små polaroidkameror.
 

Fisken

Vänsterhänt
Gick med
13 Sep 2008
Ort
Söderut
Hoj
Dajtåna trackbike
Jag tänkte ta en runda ikväll vid 18.30 snåret, 1 timme eller så (lagom himma igen till hockeyn :) och köra in mitt nya framdäck...
Kanske en glass någonstans?
 

ZexeL

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2013
Ort
Malmö
Hoj
2015 BMW S1000R
Dom rullar tydligen från Rådhusplatsen i Köpenhamn ca 10:00 och ska vara framme i Ängelholm ca 11:00.Då kan de ju få rast en hel timme på motorvägen upp. :crash

P.S Lär ju garanterat vara en polisiär närvaro kan jag gissa för de som värderar sitt körkort.De brukar gömma sig uppe på korsande broar över motorvägen med sina små polaroidkameror.

Shit ja, då får dom fan ligga i alltså... :dummer
Tänkte själv inte bränna på som en galning utan mer närvara för grejens skull liksom. Rätt fett med alla grymma bilar etc. Men du har nog helt rätt ang. polisen...
Jaja, vi får se hur det blir!
 

AnesN

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2010
Ort
Malmö
Hoj
GSX-R 1000 K6 KTM 660 SMC 05
Gumball3000 nu till helgen (19:e Maj), någon som ska dit, alternativt haka på dom när dom korsar bron över till Malmö och sedan haka på till Ängelholm?

/ZexeL

Jag ska dit, på söndag. Dem samlas på rådhuset i Köpenhamn 08:00 David hasselhoff startar racet 09:00.
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Inte för att vara en moodkiller direkt, men efter att ha tillbringat två veckor i Dubai så är bilarna som är med i Gumball 3000 inget jätte stort att hejja över. :D Där är de bilarna vardagsmat.

Ingen sportbil men en stooooor jävla bil. :D
big.jpg
 

:KiM

U MAD BRO?!
Gick med
28 Jan 2013
Ort
Malmö
Hoj
Banhoj: Ducati 999/848 2005/2010 Gathoj: Bobber VT600
Jag hörde ikväll att det skall vara en stor hojträff på Max i
Löddeköpinge eventuellt den 1 Juni?

Någon som vet något mer angående detta? tid, eventuellt datum om ovan inte är korrekt
 
Nyheter
Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Top