Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Någon sorts körning i helgen hade varit kul! Något intresse?

Fan såg precis att det ska regna imorgon... jag hoppar om det det blir regn, har alldeles för fin hoj för regn!!

Klotis, krya på dig. Hoppas du e tillbaka i sadeln snart!

Fan såg precis att det ska regna imorgon... jag hoppar om det det blir regn, har alldeles för fin hoj för regn!!

Klotis, krya på dig. Hoppas du e tillbaka i sadeln snart!

Heeej mr 660 å bor i bromma!!! Haka på mig å gurramurra när vi drar ut. Vi ska fan lyckas bli ett gäng motarder som kör tsm! Jag gurramurra å mrO va ute i lördags å brappa i lunda industru tex. <3 gurramurra har en polare som förhoppningsvis får sin 690 i slutet av maj.....motardgänget växer sakta men säkert

Heeej mr 660 å bor i bromma!!! Haka på mig å gurramurra när vi drar ut. Vi ska fan lyckas bli ett gäng motarder som kör tsm! Jag gurramurra å mrO va ute i lördags å brappa i lunda industru tex. <3 gurramurra har en polare som förhoppningsvis får sin 690 i slutet av maj.....motardgänget växer sakta men säkert

Precis skaffat mig ny motard och jag hakar gärna på en körning någon gång :) Jobbar i helgen dock :gråta

På allmän begäran, filmen från mig på vurpan samt ett gäng sekunder av jämrande - eftersom det helt enkelt gjorde jävligt ont.
Om någon absolut inte gillar den så tar jag gärna bort den.

Det hörs ganska väl hur jag rullar på gasen, men när fjädringen inte hängde med så blev det som det blev.

Han får vänta på sin 690 till mitten av juni men han plockar fram sin liter-klubba och hakar på!

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon