Vad fick dig att le idag?

Sambons kommentar om min cameltoe när vi stod och skulle till att hoppa på hojarna för hemresan idag. :hihi

Ett extra hett bygge!
30304210008_large.jpg

:gråta:zpy

Ler stort åt ringarna i söderleds tuneln på väg hem varje dag helt underbart efterblivet gjort! :tummenupp

Sambons jakt på en cross till hennes äldsta dotter som ska börja crossskola på måndag. :tummenupp
Ju jutsu och cross, de e tjejiga grejer de!

Jag har ont. Men det är pga ett besök igår på en friskvårdsanläggning med hantlar, skivstänger och pilatesbollar. :) Har legat lågt med det några veckor men nu är jag igång igen!

Fräscha lätt begagnade 16" fälgar på bilen! Fränt de! :)

De gamla ovala 15" kan man ju slänga nu

Insikten att jag inom en månad tackat nej till en lönehöjning på sisådär 50% och en halv miljon i reda pengar.
Det är skönt att inte behöva sälja sin själ.

Vad som fick mig att le? Självgoda och hemlösa Djurgårn som bara förlorar och förlorar. Så jävla gött att se dom i superettan nästa år!

Springtime i HBG. Min åttonde springrunda sedan tidig höst 2012 och första gången någonsin över milen. Drygt 50 min. Toknöjd!

Drog lite på munnen åt snubben som skulle provköra hoj i butiken idag men bara hade "grekiskt körkort". Sen tog jag en provtur på nya ZX 636 R och kunde inte sluta skratta.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon