PippiT
Professionell mobbare
Ja, vid speciella tillfällen släpper jag ut henne. (men mest för att hon blir så jävla blek annars...)![]()
Skaffa ett solarie ffs. Hon ska väl ändå inte tro att hon är nåt.

Hahah som en chef xD
Chef? Prova ägare!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja, vid speciella tillfällen släpper jag ut henne. (men mest för att hon blir så jävla blek annars...)![]()

Hahah som en chef xD

Knappar går väl an, men allt annat har jag inte tålamod för vilket är synd. Har en del kompisar som syr egna kläder osv det måste ju vara jättekul att kunna designa sina egna grejer och sen förverkliga dem.![]()

VAR någon stans skriver jag att tjejer syr bättre än killar??
När jag ber om hjälp är det för att den som jag ber är bättre än jag på det... och normalt sett spelar det ingen roll vilket kön personen har men det gjorde det ju uppenbarligen om du preciserar det...? 
Japp, det är det.
Fast att byta midjeblixtlåset i skinnställets jacka var INTE kul. Hårt, styft blixtlås som skulle sys fast med tre sömmar mellan två lager av superstrechigt tyg med extrastark tråd.![]()
Nästa projekt. Ett regnställ som passar förböjt skinnställ, och som är lätt att få av och på vid hastigt påkommet skyfall. "Se behovet, fyll behovet!" (Robotar)
Blir nog någonting i stil med ryttarnas överdragskläder, öppningbart längs benen...![]()
Du säger att du klarar dig utan kvinnlig hjälp när du syr... menar du att du tar hjälp av någon som är dålig på att sy?När jag ber om hjälp är det för att den som jag ber är bättre än jag på det... och normalt sett spelar det ingen roll vilket kön personen har men det gjorde det ju uppenbarligen om du preciserar det...?
![]()

Nåjo, förgasarjusteringen är lite åt helvitte ännu, men det tar sig.Så nu är motor på plats?![]()

Idag får jag träffa min älskling igen!!! wohoo!!!
-edit- och den ska bara tvättas typ och sen förhoppningsvis bara gå igång xD
Luktar den fisk?![]()
Det finns enklare lösningar på det problemet...
Du säger att du klarar dig utan kvinnlig hjälp när du syr... menar du att du tar hjälp av någon som är dålig på att sy?När jag ber om hjälp är det för att den som jag ber är bättre än jag på det... och normalt sett spelar det ingen roll vilket kön personen har men det gjorde det ju uppenbarligen om du preciserar det...?
![]()
Om det är något tråkigt man vill slippa att göra är det inte tvunget att personen gör det bättre, bara vederbörande uträttar det obekväma.
Jag kan sy...men jag vill inte. Den som vill behöver inte ens göra det lika bra som jag, "bra nog" räcker.

Fast att man "klarar sig utan kvinnlig hjälp" tolkar ju inte jag som att man bara tycker det är tråkigt (och varför skulle just en kvinna tycka det var roligare?) utan snarare att han hellre hade låtit en kvinna göra jobbet om han kunnat. Om det bara handlade om att slippa göra det själv fanns det väl ingen anledning till att dra in en kvinna i det hela?
ALLA vet att quinns gillar att städa och diska och sy. Snubbar kan spika spik och steka sten.

som när en kvinna får ihop en IKEA-möbel efter att hon blivit singel, typ.
Haha tyckte du verkligen det var en bra förklaring i det här läget?
Om allt sånt där stämmer behöver jag hitta en kvinna att leva med.
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |
|
|
BMW F 450 GS för prisvärda äventyr
BMW presenterade den länge ... |
|
|
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA