Intressekoll körning gokartbanan Skövde

BjRR

Ny medlem
Gick med
4 Jan 2008
Hoj
För många
Hejsan.
Vill kort och gott se om det finns några som är intresserade av att träna/köra på gokartbanan på Skövde motorstadion. Denna fråga gäller minimoto, fiddy, supermotard.
Skriv gärna om intresse finns och i vilken omfattning ni tror att ni skulle köra om möjligheten fanns.

Hej igen
Trodde det var inomhus,
hur ser banan ut kanske kan ordna
Någon körning med Smc som kör knix
på gokartbana.
PMa banskissen till mig.
Fahlgren

Motard nån gång per månad kanske?
Vad finns det för möjligheter i v.götaland för sådant?
Behövs uppsamlingskärl o.dyl?

http://www.skovdemk.com/tracks.php

Där har ni banan. För att det ska finnas någon möjlighet till detta så ska alla hojar vara enligt svemos reglemente. SMC knixkurs är absolut intressant för min del och en av punkterna jag kommer jobba på gentemot klubben. Växer intresset ytterliggare kommer jag åka på nästa månadsmöte och diskutera saken.

Fiddy och / eller scooter, 1 gång i veckan.

Har du kontakt med klubben?
detta har ju lagts ner stor möda på innan, :huvet

Fiddy och / eller scooter, 1 gång i veckan.

Har du kontakt med klubben?
detta har ju lagts ner stor möda på innan, :huvet

Jag har haft kontakt så långt man kan komma utan att jag kan bevisa något konkret intresse. Behöver ha lite på benen innan möte med dem. Behöver kunna visa att det kommer generera nytta annars får vi inte till något.

Jag har haft kontakt så långt man kan komma utan att jag kan bevisa något konkret intresse. Behöver ha lite på benen innan möte med dem. Behöver kunna visa att det kommer generera nytta annars får vi inte till något.

Att få folk att komma och köra är nog det mindre problemet, och att fråga här ger nog bara en fingervisning av intresset.
Jag provkörde en fiddy på årets sista race i Kalmar och snackade en del med killarna som körde och dom skulle kasta sig över en ny bana, men här hänger dom inte, uddevalla folk va det mest.

Att få folk att komma och köra är nog det mindre problemet, och att fråga här ger nog bara en fingervisning av intresset.
Jag provkörde en fiddy på årets sista race i Kalmar och snackade en del med killarna som körde och dom skulle kasta sig över en ny bana, men här hänger dom inte, uddevalla folk va det mest.

Jag har bra kontakt med det folket eftersom jag tävlat ihop med dom i flera år. Just här är jag ute efter en fingervisning ;)

Jag har bra kontakt med det folket eftersom jag tävlat ihop med dom i flera år. Just här är jag ute efter en fingervisning ;)

Kanon, är det du som är Björn som skrev nått om detta på klotterplanken för ca ett halvår sedan? (osäker på tiden där)

Kanon, är det du som är Björn som skrev nått om detta på klotterplanken för ca ett halvår sedan? (osäker på tiden där)

det stämmer att jag heter Björn men för ett halvår sen har jag inte skrivit i något klotterplank. Menar du på Skövde mk s sida? Kan ha pratat om minimoto där för ett bra tag sen. Minst ett år ;) Tävlade för klubben 2007-2010.

BjRR om det blir något av detta och ifall quads skulle vara aktuellt(håller tummarna) så får du gärna hojta till:tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back