Rossi-intervju i tre delar.

Riktigt bra! :tummenupp

Att det var illa hos Ducati visste vi men så illa att han hellre hade slutat än stannat kvar... :3freak

Vilken fin kille han är.

Intressant att höra vad han hade att säga om klimatet hos Ducati jämfört med Honda/Yamaha. Inspirerande, tycker jag som är ingenjör och jobbar med ingenjörer. Vi behöver alla bli mer ödmjuka och prestigelösa.

Tackar:tummenupp Riktigt intressant att höra allt om Ducati tiden, Stoner, Marco mm..

Jag håller inte med. Dessutom används de orden fel idag.

Kul att få en åsikt från andra sidan!

Orden har bara en betydelse för mig, och jag har inte märkt någon förändring, dock tycker jag också ha märkt att de använts på fel ställen ibland.

Berätta gärna varför du inte håller med, och var och hur de används fel. Jag har gjort en ny tråd för den diskussionen:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?262015-%D6dmjuk-och-prestigel%F6s

Killen kan köra hoj som en gud.
Men Engelska kommer han aldrig behärska.. Totalt obegåvad när det gäller språk!
Jesus, undra hur många timmar i hans liv han har pratat det språket och ändå låter han som ett dagisbarn :hihi

Kul att få en åsikt från andra sidan!

Orden har bara en betydelse för mig, och jag har inte märkt någon förändring, dock tycker jag också ha märkt att de använts på fel ställen ibland.

Berätta gärna varför du inte håller med, och var och hur de används fel. Jag har gjort en ny tråd för den diskussionen:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?262015-%D6dmjuk-och-prestigel%F6s

svarade från mobilen innan .. fortsätter i den andra tråden

Kul att se, intressant att han nämner WSBK som ett alternativ, trodde aldrig att det skulle vara ett alternativ för Rossi. "eat right, go to bed early, no alcohol". De nya killarna lever kanske inte riktigt som Vale.

Killen kan köra hoj som en gud.
Men Engelska kommer han aldrig behärska.. Totalt obegåvad när det gäller språk!
Jesus, undra hur många timmar i hans liv han har pratat det språket och ändå låter han som ett dagisbarn :hihi

Jag tänkte faktiskt tvärtom. På den tiden man kunde se härliga GP 500 på Eurosport, då kunde det vara svår tytt ibland men nu mera förstår man han:)

"If you didn't have the option to come back to yamaha and the only option was to stay with ducati would you still be racing or would you decided to stop? I would decided to stop"

Tänk om ducatis ingenjörer hade varit lika ödmjuka som kungen (rossi), då kanske ducati hade kunnat utvecklats under de två bortkastade åren rossi gjorde hos mupparna! Jag menar om världens genom tiderna bästa raceförare talar om för ingenjörerna att detta å detta måste ändras/justeras om hojen skall bli konkurrenskraftig så är det för fan bara att lyda men vissa har uppenbarligen svårt att svälja stoltheten!

Undrar om ngn ur ducatiteamet har sett intervjun:D

Last edited:
"Cal is one of the best. Very funny, always happy".

Det lyckades du ändra på för nån sekund, Gustav O. :hihi

Åhh...men är han inte för rar..!!! :brinnerup

Han verkar vara en god och varm person. Väldigt ödmjuk för att vara bäst.

Jag jämför med t.ex Zlatan. Orkade inte ens läsa färdigt hans bok. Så jävla tjatig och sin egen jävla storhet. :mad:

ROSSI är THE KING
verkar ju vara en jäkla mysig kille också ju förutom att han kör hoj som han vore född på en ........
han kommer att njuta i år då han får RACA ( eller hur det nu stavas)mot Marques Lorenzo Crutchlow Pedrosa M.F

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti