Singeltråden

Jo förresten. Jag är en puma :yoparty Eller pumpa :näsblod
Jag är inte helt säker. :va Det hela var en aning förvirrande :confused:

En pumpa tror jag inte du är, känner dig inte så väl visserligen men tvivlar på det.
Och du ser för ung ut för att vara en puma. ;)

Nu är jag också lite förvirrad så vad vet jag. :)

Testa och läsa på etiketten på en Witbier istället, drick sedan upp den. Har det inte klarnat då, så upprepa tills du förstår:D

Det är väl inte så svårt? Å andra sidan har jag inte ens varit i närheten av en sådan. :glömdet

Men om det bara är kulor inblandade så kan de väl inte föröka sig, det fick iallafall jag lära mig på biologin. :va

Hade det varit förökning med i bilden hade det väl ramlat ut 15 kulor. Eller 16 kulor :näsblod

Det är väl inte så svårt? Å andra sidan har jag inte ens varit i närheten av en sådan. :glömdet

Hade det varit förökning med i bilden hade det väl ramlat ut 15 kulor. Eller 16 kulor :näsblod

Det kanske bara var två par kulor som gick igång på sådant och de kanske fick en Einstein.

Hm. Pallade bara ett kapitel av Wittgenstein. Han slår knut i mitt arma huvud. :3freak

Nu måste jag smälta allt jag fått in. Logiken? Den är ju på väg att förkastas eftersom allt vi illustrerar som sann är egentligen osann. Även om vi lägger 5 kulor i en påse och sedan ytterligare 5 kulor i påsen kan det likväl ramla ut 11 kulor.

Jag måste nog fundera lite här :va

Gör det! :) och när du ändå är igång och funderar på de riktigt tunga frågorna, så kanske tråden även kan få svar på om Schrödingers katt är död eller levande... :D

Gör det! :) och när du ändå är igång och funderar på de riktigt tunga frågorna, så kanske tråden även kan få svar på om Schrödingers katt är död eller levande... :D

Död, givetvis.
Varför skulle man annats ha en katt i en låda?

*/ ?>
Back