Singeltråden

Verkar som alla är ute och firar påsk på något sätt. Själv har man tackat nej till en kväll med Maestro och hans kompisar. Lite för trött och lite för snål :näsblod

Nu blir det lite pizza och film. Jag gillar min egentid :D

Jag ska precis ge mig ut och springa milen, jippi... :D

Gu så härlig dagen varit! Skruvade lite på suzukin å försökte få den att gå. Gick åt helvete... Sen en hojtur på Hondan. Sen påskmat! Ut genom dörren kom jag!

Nu skulle en haft ett jäla fruntimmer å smiska på bara! Fast hur fasiken skulle man orka det efter farmors mat? :)

Gu så härlig dagen varit! Skruvade lite på suzukin å försökte få den att gå. Gick åt helvete... Sen en hojtur på Hondan. Sen påskmat! Ut genom dörren kom jag!

Nu skulle en haft ett jäla fruntimmer å smiska på bara! Fast hur fasiken skulle man orka det efter farmors mat? :)

Jag var inne i stan och käkade idag, du skulle ha varit där istället för hos din farmor. Det fanns gott om snygga tjejer i din ålder. :)

Jag var inne i stan och käkade idag, du skulle ha varit där istället för hos din farmor. Det fanns gott om snygga tjejer i din ålder. :)

Inget skall störa min farmors mat! För fyfan så jävla god den är! Hur hon än gör maten så blir den så JÄKLA GOD!

Ursäkta orden men inte ens mina svordomar kan bevisa hur god hennes mat är!

Nyheter
Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Ny Brutale från MV Agusta

Italienska motorcykeltillve...

Indian Motorcycles bryter sig loss

Screenshot Polaris Inc h...

YAMAHA TRACER 7 OCH TRACER 7 GT Y-AMT

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!

Det har tisslats och tassla...

KTM är tillbaka!

Dags för ”Tracking” med fot...

Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!

Det har tisslats och tassla...

ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

Back