Singeltråden

Tror inte hellar på plåster eller tuggumi, man måste ju bli av med själva nikotinbehovet.

I år är det nio år sedan jag slutade röka. Periodvis är jag lika röksugen som om jag slutade igår. Därav mitt missbruk av dubbelnougat bland annat. Jag tror helt enkelt att det varierar från person till person.

Jag vill inte röka och så är det inte mer med det. Hade jag låtit bli från början hade jag sluppit suget nu.
Sin egen dumhet får man själv lida av :näsblod:smasha

Att inte röka är det bästa :)

Nu blev jag ju nyfiken...! Swish, berätta! :D

Ja, lång och lång! Men vi var ju ute och åkte med den därade Audin som ska förställa fungerande för ett tag sedan, och den svängomen är anledningen till att MIN bil kommer användas till Hbg, oavsett förare.

Där var fan ingenting som fungerade som det skulle i den där Audin! :D

I år är det nio år sedan jag slutade röka. Periodvis är jag lika röksugen som om jag slutade igår. Därav mitt missbruk av dubbelnougat bland annat. Jag tror helt enkelt att det varierar från person till person.

Jag vill inte röka och så är det inte mer med det. Hade jag låtit bli från början hade jag sluppit suget nu.
Sin egen dumhet får man själv lida av :näsblod:smasha

Att inte röka är det bästa :)

Håller med, fast det här är inte första gången jag slutat röka, längsta jag hållit upp är sju år , sen rökte jag bara cigarrer vid festligare tillfällen, sen blev det rökförbud på krogarna, och man kunde ju inte stå ute och röka en 40 minuters cigarr, sådå fick det bli cigariller istället.

Man har ju rökt upp en och annan spänn oxå, för mej ca 2K i månaden, helt sinnesjukt med pengar på ett år.

Hmm.. Enhörningarna har jag missat helt :O
Är det du som ser dem? Du vet att en clown på en enhjuling och en enhörning inte är samma sak?

Njaej... Jag har bara sett en, faktiskt. Eller ja, jag trodde det en kort sväng i alla fall... :rodnar Var i somras, ute och red och ser vad jag först trodde var en vit häst ute i skogen och börjar fundera på om den rymt eller sådär... Sen ser jag att den har horn och för en halv sekund hinner jag tänka "Vad i helvete... En enhörning?!" innan jag insåg att det i själva verket var en vit älg... :glömdet

Jag kan säga att jag spenderade resten av den ridturen med att fundera på om jag skulle ringa psyket direkt jag kom hem...

Håller med, fast det här är inte första gången jag slutat röka, längsta jag hållit upp är sju år , sen rökte jag bara cigarrer vid festligare tillfällen, sen blev det rökförbud på krogarna, och man kunde ju inte stå ute och röka en 40 minuters cigarr, sådå fick det bli cigariller istället.

Man har ju rökt upp en och annan spänn oxå, för mej ca 2K i månaden, helt sinnesjukt med pengar på ett år.

Jag vet med mig att jag är en kass o dålig människa. Ingen mening att fundera över att ta så mycket som ett bloss. Det skulle kasta mig rätt i brunnen igen och jag vill verkligen inte.

Jag håller tummar och tår för dig :)

Audi 80. -74:a på papperet. Till den årsmodellen finns det att köpa bromscylindrar på Mekonomen, men de passar inte, så jag misstänker det egentligen är en -73:a.

Du mäste kolla på rockauto.com, dom har reservdelar till nästan alla bilmärken, och bra priser oxå.
polarn köper nästan alla reservdelar till sin s 80 volvo därifrån och med moms frakt och skatt så blir det oftast billigare än att köpa i sverige, helt sjukt men sant,

så kolla du, tror du hittar rätt bromscylinder där

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!