Singeltråden

Så här såg det ut när jag var ute och gick idag, var fan är våren? Det är ju så dåligt med lättklädda kvinnor i det här vädret. :)

20130310_120437 - kopia.jpg

Ja, men berätta inte det för någon! :clown
Ska ja inte... o de va nog ingen som hörde eftersom du pratade så tyst... :dummer

Eftersom Clownen är värd och känner till omgivningarna förväntar man sig att han bör kunna ordna det mesta.
Bushido vill gärna skeda så många som möjligt om du vill ha lite kroppsvärme :rolleyes:
Jo, han har varit väldigt tydlig med det. Skeda vill han gärna göra och han har inget emot kroppsbehåring eller ölmage! :crash

Så här såg det ut när jag var ute och gick idag, var fan är våren? Det är ju så dåligt med lättklädda kvinnor i det här vädret. :)

View attachment 380789

Jaså? Jag o tjejerna hade jättemysigt i snön... :glömdet
girls.jpg

Jomenså är det ju... maken brukar tjata om att jag ska klä på mig när jag går omkring på bottenvåningen där vi har typ 10 fönster... :rodnar

Inte mina, de är vana och gillar att ränna runt i pyjamas bestående av en t-shirt o trosor så... :)

Inte mina, de är vana och gillar att ränna runt i pyjamas bestående av en t-shirt o trosor så... :)

Dina barn är inte så gamla än... Jag minns själv hur eländigt det var att se mina päron strutta runt nakna :rofl

Det var menat som en gigantisk komplimang, vi behöver fler människor som går sin egen väg och det verkar du göra.:tummenupp

:rodnar
Inget jag tänker på direkt, det liksom är jag. :D Hoppas det kan inspirera andra! :banana

Jag är fortsatt skeptisk.

Med rätta. I dagens värld är fotodokumentation den enda godtagbara sanningen. Bildbehandlingkutymen till trots.

Edit: tågresor kan vara ren ringmuskelsurfning när man sitter bakom sjuksyrreelever som använder "såhära" och "typ" som skiljeord när de pratar.

Last edited:
Nyheter
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...