Singeltråden

Ligger nog nånting i det där. Jag brukar inte bli så superbakis när jag dricker.
Men idag känner jag mig bakis och seg trots att jag inte druckit en droppe på drygt 1½ månad?? :va
Jamen ja säger ju det, du måste dricka min unge herre, lite rött för hjärtat, öl för håret och wirre för halsen!
:fakta
Jag tänkte att nån gång kanske jag skulle få vara med och bestämma....men nääää. :gnissla
Nä... eller förresten, kanske skulle va lite festligt om du bestämde någon gång... Shoot Clownen! Shoot! :yoparty

Harry vägrar lägga ägg, han är en riktig mothafogga. :mad:
En... öh? Du tror inte det har att göra med att Harry är en han... eller nä... va vet ja om moth... paddor... :confused:

Precis så. Asläskig! Byt ut alla clownbilder mot såna så skrämmer du snart livet ur mig!
Jag tror den sjunger i den här videon
http://www.youtube.com/watch?v=r6kltCWcD4s

En... öh? Du tror inte det har att göra med att Harry är en han... eller nä... va vet ja om moth... paddor...

Naj, han är bara slapp. Han hade nog kunnat bolma ur sig ett ägg eller två om han inte varit så bekväm.

Jag bestämmer ju hela dagarna på jobbet ju.
Inte över mig, kom igen nurå! Fram med batongen! :fakta

En... öh? Du tror inte det har att göra med att Harry är en han... eller nä... va vet ja om moth... paddor...

Naj, han är bara slapp. Han hade nog kunnat bolma ur sig ett ägg eller två om han inte varit så bekväm.
Slapp? Han kanske e tajt? Vill inte släppa ifrån sig? :brinnerup

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...