Singeltråden

Du menar att jag har en chans att använda min mun som en gudinna alltså? :D

Miza teacha u everything miza know...:fakta (mohahahaha)

Who you calling a Fairy, eh?

YOU Mizta, YOU!!!:4skrika

Oh get a room already!!!

I have a room!!!:fakta

Det är lite illa när ens flickvän kallar en för fairy...:7peta :D

Jag kallade inte honom fairy :mattias Läs om läs rätt!

Jag har lärt mig hur det ska vibrera i halsen, hur tungan ska vara i munnen, hur läpparna ska vara formad osv.

(PIPPI, det här betyder att jag behärskar tekniken i mun och hals, eller hur??? :glömdet)

Du är på god väg nu gumman. :Bugar

Så vad bjuder du på för roligheter ikväll pippi? :D

Det är inte fel med sovmorgon. Jag har sovit till och från hela dagen. Det var hårt igår. :gnissla

Jag har fan varit igång hela dagen sen åtta i morse så det är dags för mig att få sova länge i morgon. Ska ändå bara städa och träna hela dagen. :D

Så vad bjuder du på för roligheter ikväll pippi? :D

Det lär vi väl märka snart antar jag. :D

Det lär vi väl märka snart antar jag. :D

Inte jag dessvärre, nu måste jag sova om jag ska orka upp och gå på silversmide imorgon... Men men, hoppas du får kul iallafall:D

G'natt!:krama

För första gången sedan i tisdags har jag sovit en hel natt :banana :banana
Tyvärr är jag fortfarande sjuk o dålig. Annars brukar man ju på något magiskt sätt bli frisk lagom till måndag :va

Vila vila vila vila vila vila vila vila. Tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt.

:tråkad

För första gången sedan i tisdags har jag sovit en hel natt :banana :banana
Tyvärr är jag fortfarande sjuk o dålig. Annars brukar man ju på något magiskt sätt bli frisk lagom till måndag :va

Vila vila vila vila vila vila vila vila. Tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt.

:tråkad

Du får under inga omständigheter alls glömma att vila. Det är vilktigt att VIIIIiiiiiila :)

Tänkte inte på det :näsblod Tack :tummenupp

Jag är en bra påg som gärna tipsar min omgivning hur man bäst kommer på fötter igen. Och glöm inte att äta många kycklingben, helst mellan 12 och 15 varje dag. Med brunsås och päror.

Det kan vara bra. Ibland får man då montera en travers i taket först då folk i gemen numera tenderar väga en del och ett fall, även från sin egen längd ses icke med oblida ögon av lårbenshalsar och kranium.

Verkar som jag får börja gå o lägga mig i tid. Vaknade halv åtta idag :gnissla så jag sover ju inte ut om jag inte går och lägger mig i tid. Märkligt det här :va

Tvätten startad, årets första löptur avverkades. Nu är det äggfrukost :drool

Verkar som jag får börja gå o lägga mig i tid. Vaknade halv åtta idag :gnissla så jag sover ju inte ut om jag inte går och lägger mig i tid. Märkligt det här :va

Tvätten startad, årets första löptur avverkades. Nu är det äggfrukost :drool

Jag kokar också ägg. Verkar poppis. Man kanske skulle köpa en höna eller två och ha i skafferiet. Här blåser det så förbannat att skulle man ge sig ut på löptur hade man hittats avliden ute på Östersjön.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!