Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag hänger medMen poängen är att han har liknande inlevelse som i musiken.
Vad som sägs är sällan viktigt, det är känslorna och inlevelsen som gör det liksom. Också tyvärr en nackdel när det gäller att få över teckenspråk till svenska vilket gör att många döva tappar svenska eftersom teckenspråkets grammatik är helt annorlunda och enklare än svenska.
Bland annat är det ett och samma tecken för t.ex gå, gått, gick.
Du är bra tecknas som: Du -pek- bra. Pek är när man pekar på den man pratar med. Mycket lättare att visa![]()
Stockholmarna kan få sig en lektion också snart om ni vill![]()
![]()
Jag pratar nog inte lika bra som alla andra.![]()
Alltså jag har aldrig mött någon som verkligen inte hör och nu börjar jag känna en stark begränsning av att inte fixa det.
Visserligen har jag träffat några kvinnor som inte vill höra vad man säger, men det är ju en helt annan sak.
Att vara en ensamnvarg och bo i skogen har sina negativa delar rent socialt måste jag nog medge.![]()
Jag vågar det fan inte med tanke på allt som utlovats...Hmmm... Jag vet inte om jag vågar bli full![]()
Jag vågar det fan inte med tanke på allt som utlovats...Det får bli läsk och lättöl för min del om jag ska överleva kvällen...
![]()
Jag kan "prata" åt dig med and sprinkle some ferrydust over you.![]()
Färjedamm?
Jag vågar det fan inte med tanke på allt som utlovats...Det får bli läsk och lättöl för min del om jag ska överleva kvällen...
![]()
Skeda clown?Isåfall kanske jag slipper
![]()
Undrade exakt. Vad är färjedamm, Pippi? Hur skulle det göra så min mun blev användbar?![]()
Dagens fråga plåtis! Funkar lappar i baren eller måste någon annan beställa åt dig?
Fairy you fuck, fairy.![]()
Fairy you fuck, fairy.![]()
Funkar det inte att prata så kan vi skriva. Så funkar det. Jag har några kompisar som är från Skåne. Ett par av dem är svåra att avläsa så vi skriver. Ute på krogen är det uteslutande skrift som gäller eftersom jag inte kan överrösta musiken.
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |