Singeltråden

Fi fan...:näsblod Tror max att jag lyckats dricka upp sisådär en 400 spänn eller något vid ett och samma tillfälle, och det tyckte jag var dyrt nog...:näsblod Bättre att supa hemma, samma fylla för en tiondel av pengarna :D

400kr? :va Är ju bara tre glas whisky... :dummer

Hemma kvällar blir ju billiga. Men på krogen klarar man ju sig själv på en hundring (€, så vaddå, 850kr?) ungefär, med taxi hem oftast. Det är när det börjar bjudas rundor som det blir dyrt.... :näsblod

Rekordet i dricka ligger väl på en 300€ ungefär.
Dock har det ju hänt att man köpt båtbiljetter och skit och hamnat fan vet var, och sen har det blitt dyrt att ta sig hem... :hihi

Hemma kvällar blir ju billiga. Men på krogen klarar man ju sig själv på en hundring (€, så vaddå, 850kr?) ungefär, med taxi hem oftast. Det är när det börjar bjudas rundor som det blir dyrt.... :näsblod

Dock har det ju hänt att man köpt båtbiljetter och skit och hamnat fan vet var, och sen har det blitt dyrt att ta sig hem... :hihi

Jag måste nog vinna i rekord-dricks iaf... läste lite fel när jag va ute o representerade o tippade 1500 istf 500, var bara att slanta upp en lusing ur egen ficka... usch, usch, usch! :huvet

Jag dricker bara öl på krogen, kan inte förmå mig att betala sånt överpris för starkt... :D

Haha, det låter både illa och som ett äventyr på samma gång:rofl

Amenvisstfan, jag är ju korkad... :huvet

Texten handlar bland annat om politiker som åker utomlands och går på krog och köper luder för skattepengar, så tanken var väl vad mer än dryck tusenlappen gick till...:gnissla :hihi

Vi får se om du blivit smartare efter festen då :hihi

Jo det var nära sanningen där får jag erkänna :rofl :näsblod

Det är oroväckande att så många singeltrådshängare faktiskt träffar andra människor! Vart ska detta sluta?? En ny tråd "Partråden" startas, växer ikapp och förbi?? :skrämd :skrämd

Ja kastar åt henne nåt att äta mellan varven. Men inte för mycket så ho blir stinn

Nej, stinna människor gillar inte vi :glömdet

Japp. Han säger sig ha feber denna gång. :glömdet

Hm, det där hade jag inte köpt om han inte redan skjutit upp och inte bara ställt in. Vad är det för fel på folk liksom?

Det är oroväckande att så många singeltrådshängare faktiskt träffar andra människor! Vart ska detta sluta?? En ny tråd "Partråden" startas, växer ikapp och förbi?? :skrämd :skrämd

Du kan vara lugn, jag kommer sitta här och se på när alla bildar par och blir gamla. :krama

Andra? Kompisar till folk i singeltråden, räknas det som andra? Det är ju ändå en frukt av singeltråden lixom. Tänkte på Rickens fru. :D Tror att man blir kvar här även fast man fällt nån. :hihi

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon