Singeltråden

Man får va som man e när man inte blev som man skulle. :fakta

Ja det är ingen mening att försöka trycka tillbaka det. Det rinner liksom ut ur alla sprickor som grön gegga.
Ju äldre man blir desto fler sprickor har man :D

Tjerringen, det var ju inte illa det där. Jag toppar bara max 10mm per gång och blir ändå helt flintis :grina

Jag är hungrig. Missade bussen till skolan så jag hoppade dagens föreläsning.

Vad ska jag nu äta till lunch månntro?

Studentpasta/pesto eller en gyrospizza från papegojan.

Papegojan är andra änden av stan. Men det blev lax, som alltid.. :tungan

Nu ska jag och en kompis sticka till Högevallsbadet, de har byggt om det till värsta äventyrsbadet, så här ska det lekas! :banana

Diagnos eller inte är nog irrelevant på de flesta människorna.

Nu ska jag rida två hästar och sen skynda mig till hundsim, ikväll ska hunden simma :hihi

Då är man hemkommen från jobbet och håller äntligen helg!!

Har man missat nått viktigt här i tråden?

Jag ska träna hela helgen. Slutar de även blåsa ska jag ut på cykeln som ska servas imorgon. Alltså min mtb :)

Fint ju. :krama ser välvårdat ut.

Tack Pippi o Swishan, men det ser ju så förbenat gulligt ut, jag är inte van vid det... nåväl, det går väl att rufsa till lite o med lite sommarsol så man blir lite blondare så ser man väl kanske inte fullt lika dunderprydlig ut. :rolleyes:

Ja det är ingen mening att försöka trycka tillbaka det. Det rinner liksom ut ur alla sprickor som grön gegga.
Ju äldre man blir desto fler sprickor har man :D
Haha, man ska inte göra våld på sig själv, då blir är risken att man slutar med vulkanutbrott istället i tid o otid, kan förstöra vilket möte eller social tillställning som helst... Folk får stå ut helt enkelt. O vissa tycker nog att det är iaf liiiite kul med nån som är lite "annorlunda" o önskar att de vågade själva... :yoparty

Tjerringen, det var ju inte illa det där. Jag toppar bara max 10mm per gång och blir ändå helt flintis :grina
Gör det ont? :7peta :)

Back