Singeltråden

Allt som var i dagens program. Såg bara några minuter in men det räckte. Fattar inte varför folk måste vara så extrema.

I deras ögon är dom nog inte det, I våra ögon, lite...

Men oavsett är det inget dom väljer.

Men det är kul att kolla på, fast matdelen hade jag lite svårt för skall erkännas.

Fast det är väl just det som det inte gör för alla? Förstår inte varför det är så "fel" med folk som vill göra något annorlunda. Visst, det finns mycket jag inte alls förstår mig på, men finns ingen anledning för mig att påstå att det andra gör är "onödigt" för att det räcker med mindre... Det är ju som att nån som nöjer sig med missionären i alla lägen skulle säga till mig att jag inte behöver mer än så. Det är väl ändå upp till var och en vad som krävs eller vad de vill, så länge alla inblandade är med på det.

Jag har inte sagt att det är något fel eller att det är onödigt :) Men jag ser en viss trend, iallafall här hos mig att det finns folk som gör lite saker som de egentligen inte vill. Förmodligen för "vanligt hederligt sex" anses som tråkigt och därför känner de sig pressade till att "prestera" mer än de egentligen vill.

För mig är det prio 1 att vi är överens om vad vi vill med sexet. Det är också varierande beroende på humör.

Hemma och avspolad efter min och pålles första hoppträning sedan han skadades! Sjuuukt roligt! Och nu är jag helt död! :D

Hej Bullen!

Anta att en kille träffar en tjej.
De kommer skitbra överens och har kul tillsammans (ingen äkta kärlek), men tjejen skall åka utomlands några månader och ingen vill ha distansförhållande så de bestämmer sej för att inte inleda något seriöst. De skiljs som vänner och behåller kontakten.
Anta att killen går på krogen helt utan planer på att ragga utan bara ta några öl och snacka skit. Anta att typ 4 tjejer limmar på killen samma kväll. Av någon konstig anledning kan killen bara tänka på exet och känner sej lite otrogen när han småflörtar med tjejerna.
Nummer utväxlades.
I-landsproblem uppstår.
Stor fest väntar där tjej/tjejer befinner sej och där killen lovat infinna sej.

Ska då killen, som den faktiska singel han är, trycka kuken i allt han kommer åt?
Eller ska han dra på sej kyskhetsbältet och vänta några månader och hålla tummarna för att exet kanske vill börja ses igen när hon kommer tillbaka?

Det är en kompis som undrar. Det är inte killen i filmen som skrivit brevet.

Hej Bullen!

Anta att en kille träffar en tjej.
De kommer skitbra överens och har kul tillsammans (ingen äkta kärlek), men tjejen skall åka utomlands några månader och ingen vill ha distansförhållande så de bestämmer sej för att inte inleda något seriöst. De skiljs som vänner och behåller kontakten.
Anta att killen går på krogen helt utan planer på att ragga utan bara ta några öl och snacka skit. Anta att typ 4 tjejer limmar på killen samma kväll. Av någon konstig anledning kan killen bara tänka på exet och känner sej lite otrogen när han småflörtar med tjejerna.
Nummer utväxlades.
I-landsproblem uppstår.
Stor fest väntar där tjej/tjejer befinner sej och där killen lovat infinna sej.

Ska då killen, som den faktiska singel han är, trycka kuken i allt han kommer åt?
Eller ska han dra på sej kyskhetsbältet och vänta några månader och hålla tummarna för att exet kanske vill börja ses igen när hon kommer tillbaka?

Det är en kompis som undrar. Det är inte killen i filmen som skrivit brevet.

Be "kompisen" sätta på allt han kan och droppa tjejen som han var kompis med helt.
Det betyder nämligen inget alls rent generellt.

Ibland ser man killar som tofflar ihop sig bara en tjej tittar på dom:D - ofta snygga brudar som fäller med blicken - jag är expert och desutom alierad med sådana brudar:hihi - (är bakom fiendelinjerna och rapporterar) - ni vet dryga,modeller 10 poängare osv

YES - dom gör det därför att dom kan och är kallblodiga och diggar det.

Måste dunsta innan jag blir avslöjad:fattartil

Jag slår inte, jag uppfostrar! :-) min bror är längre o tjockare(nästan iaf) än mig, men nä, inget jag oroar mig över :-P

Vi yngre (det borde egentligen vara du eftersom jag får känslan av att du inte är lastgammal) är varken pålitliga eller stabila när det gäller hämndattacker på våra äldre syskon.

Det kommer en dag när du intet ont anande slumrar lite i din gungstol på hemmet. Då slår han utan förvarning till och du gör en baklängesvolt med krossat bäcken som slutresultat. Du har inte en chans. Det kommer en dag :hihi :7peta

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar