Singeltråden

Jag dubbelpostade. :)

Nähä, så brösten får man inte titta på och nu inte skorna heller... Var ska vi ha ögonen när vi pratar med er egentligen?:va :D

Om jag vore som du så skulle jag titta tjejen rakt in i ögonen jag pratar med. Titta gör man innan man kommer så nära så att ett samtal är möjligt. Tjejens val av skor till sin klädsel visar oftast hur deras personlighet är.
Man kan kort säga att det är just tjejens skor som lyfter fram det kvinnliga hos dem. :kär

Betyder det att du har småsyskon du slår? Det räknas helt klart inte som slagsmål.
Betyder det att dina yngre syskon inte växt ifatt än? Kanske har du bank att vänta? :rolleyes:

Jag slår inte, jag uppfostrar! :-) min bror är längre o tjockare(nästan iaf) än mig, men nä, inget jag oroar mig över :-P

Är det fel på forumet i afton tross?

Jag vill inte jinxa något här nu men jag har fan en dejt på Lördag!! :confused: Lyckönskningar någon? Är det oförskämt att dofta någon i stjärten på första daten? Eller är det bara hundar som gör sånt? Vad fan ska jag lukta på?

Betyder det att du har småsyskon du slår? Det räknas helt klart inte som slagsmål.
Betyder det att dina yngre syskon inte växt ifatt än? Kanske har du bank att vänta? :rolleyes:

Slår inte, jag uppfostrar :D Men njae, lillebror är längre och tjockare (nåja, lite iaf), men någe stryk kommer de inte kunna ge mig förrens jag är 60+ :smasha

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon