huSSe
husse
varfør om jag får fråga?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Verkar vara lite dåligt drag i den här tråden för tillfället men jag öser på med fler frågor och hoppas på svar!
Vintern närmar sig och det vore ju trevligt att kunna gasa lite tots att det kommer snö och elände. Frågan jag har är om det går att montera endurofälgar på en SM? Jag har försökt googla lite men hittar mest trådar ang smc med endurofälgar. Har förstött att det lär kosta en slant men det kanske går att hitta begagnade fälgar? Enklast vore väl kanske att på sikt köpa en enduro med motardkit men problemet är att de är så förbannat höga så jag knappt når ner till backen på dem
Alrnativet är väl om det finns dubbdäck att köpa till sm fälgar? Funkar det? Jag bor ute på landet och det kryllar av fina grusvägar som med lite snö blir rikitigt fina på vintern. Har en liten dröm om att kunna bränna runt på dem i vinter. Alla tips motages!
/Daniel
Med vilket märke sjunger LC4an bäst?
Sebring, Akrapovic, Leo Vince, Shark? På ljudklipp jag hört låter Leo Vince mysigt. Tänkte sätta i ett K&N filter i boxen med
Halloj har gått och varit sugen på en 690 duke länge inte den nya utan den äldre 2010ans modell
Undrar hur mycket vibrerar de ? Är de samma som en 660 eller har de blivit bättre.
Skulle vilja ha en liten smidig hoj att busa runt med men som även fungerar på lite längre turer.
Det var det batteriet som du hade på wikisen som jag köpte. Biltema art nr 80815
Men det ligger bara på 7 Ah istället för original 8,6 och cca-värde står inte. Fungerar det bra med bt-batteriet?
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |