Singeltråden

Ja, eller, njä, eller... Man kan ju pausa...:rolleyes: men lite kinky sådär:D å andra sidan, är det så konstigt? Jag menar, Är det du eller jag som har gagballs och handklovar?:D :crash

Jag vet väl inte vad du har? Men jag skulle inte påstå att det finns så mycket likheter mellan att ha gagballs och handklovar och att tända på spöken... ;)

Jag vet väl inte vad du har? Men jag skulle inte påstå att det finns så mycket likheter mellan att ha gagballs och handklovar och att tända på spöken... ;)

Menar bara perversion som perversion...:D

Sen när är normala sexleksaker perverst? :va

Säger inte att det är något fel, tvärtom :) menar bara att du har dina grejer och det är helt OK, då får väl jag ha 1408 om jag nu vill det?:D

Sen när är normala sexleksaker perverst? :va

Sen så betyder faktiskt perversion bara "avvikande från normen", vilket rent krasst innebär att allt som skiljer sig från majoritetens preferenser är en perversion. Och dit tror jag faktiskt att gagballs och handklovar räknas ;) 1408 räknas definitivt :D men det är mest i nutida dagligt tal som perversion blivit ett skällsord :)

Sen så betyder faktiskt perversion bara "avvikande från normen", vilket rent krasst innebär att allt som skiljer sig från majoritetens preferenser är en perversion. Och dit tror jag faktiskt att gagballs och handklovar räknas ;) 1408 räknas definitivt :D men det är mest i nutida dagligt tal som perversion blivit ett skällsord :)

Jo, jag vet vad det betyder, men nästan varenda människa äger väl ett par handklovar? Och jag tror ju helt klart de flesta ser 1408 som mer avvikande än gagballs, faktiskt. :D

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon