Singeltråden

Men du har kvar hans nummer?

Varför? :va

Man tar inte bort ett nummer för då vet man inte när man INTE ska svara. ;)


Onsdag är det fyra dagars. Babystjärt således?

Hmm...svårt...mot ansiktet är det ju mysigt med lite riv...men mot de andra läpparna ska det ju va mjukt. :hihi Det är sexigt på de flesta med lite tredagarsstubb enligt mig.
 
Såna kan jag bygga till er

Ahh! Super, jag behöver en liknande, men med 2 av väggarna och taket förstärkt.
Taket behöver klara 4 punktlaster på 55-75 kg samtidigt.

Väggarna som ska förstärkas ska jag hänga lite verktyg på. Men inte mer än 300kg kedjor kommer hänga där samtidigt.

Och så kanske nån dunk med alkohol kan vara bra att ha.

Alkohol och kvinnohål är dom enda hål jag tål. :crash
 
Jaaa....lite stryk har ingen dött av. :)
Du ska få du din... eller det är det du vill va... du får härmed INTE! :crash

Nej, gemener och versaler i fel komposition. Eller avskyr, det skär i mina ögon lite.
Gemen kan du va själv! :mad:

Ja, det är ju helt klart den mest prominenta tomten på ditt loft:hihi

Du de va fan det mest fyndiga du fått till under hela din tid på SH! Kudos! :banana:banana
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top