Om din sk "egoboost" har med sidan 666 att göra tycker jag allt att du är mer än värd den.![]()
Fast jag ser det själv mest som en jävla tur de gånger jag ser bra ut på bild... Det händer inte alltför ofta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om din sk "egoboost" har med sidan 666 att göra tycker jag allt att du är mer än värd den.![]()
Fast jag ser det själv mest som en jävla tur de gånger jag ser bra ut på bild... Det händer inte alltför ofta.![]()

Haha! Jag är nog betydligt mer mjukost än hinken egentligen.Men ni gav mig ju en sån jäkla egoboost häromdagen så jag blev lite onödigt kaxig!
Idag ska jag fan sova tidigt...och inte försova mig imorgon bitti.![]()

Oops är bäst. Då kan du tåga till Tyringe så hoppar vi på bilen här
Men då betyder de att jag måste klippa mig och skärpa till mig?
Men det är ett satans kludd för oss med skogshuggarfingrar.
Grejor bara flyger omkring hejvilt på skärmjävelen!
Det kan inte va så att det är skit bakom spakarna?
![]()
Hur menar du nu? Verka?
Och som det ser ut lär vi få packa ihop oss på förfesten så du lär inte få vara ifred i ditt hörn.![]()

Men en utlandsresa sitter ju sällan fel!
Kulk!?
Äh jag ska bli så full att jag kommer ha fallskärm med mig för jag klarar inte hålla i mig
Inte i mitt förråd. Inte ens en fleshlight.

Jag kan faktiskt gå in på ero och handla. Ops kör mig
Ni borde flytta festen lite mer norrut så vi kan delta.
Typ farsta![]()
Går det bra med oxygen från brännarsetet?Hur är det med syrgas?
Nära till sjukhus?
Färdtjänst?
Tolk på plats?
Jag är ju ändå 50+![]()
Jag kom på den gulliga iden. Eftersom slöis är värden denna kväll ska vi inte ge han en present då? 20 kr per person och jag har redan tänkt ut vad

Hemma, isbit igen... Skitväder..![]()
Okej!
Du har inte funderat på att kolla din syn?![]()
Röd lila svart vit hudfärgat grönt eller rosa ???
Idag ska jag fan sova tidigt...och inte försova mig imorgon bitti.![]()

Röd lila svart vit hudfärgat grönt eller rosa ???
vad pratar Vi om förresten?

Jag kan ha utmanat en porsche på iskörning...Lätta ditt hjärta min son!
Jamen de e fan va han (Ricken) ska trugas till å säg nåt då...![]()

De hoppas jag verkligen för jag vill inte att ricken får nys om de och hämtar mig.

Inte rövhål iallafall!!!
Okej!
Du har inte funderat på att kolla din syn?![]()

Ollonlila!!!

Ollonlila!vad pratar Vi om förresten?
![]()
Trodde det var sånna killar cheyer gillade?

Jisses folket, kan jag få gå på gymmet i lugn o ro?![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |