Singeltråden

Hahahhahahhahaha, har du ens lagt upp en bild på dig här? Jag la faktiskt upp en med BH & trosor för ett par dagar sedan. :huvet
Jag bara skojade jag vill inte se en sådan bild på dig. Bushido han vill däremot se. Ge han direkt.

Men vad bra, då slipper du bilden på mig :tummenupp

Nej jag bara skojade med henne, hon ville skratta lite. :) Jag vill gärna se din bild. Ska du ha nummer?

Sover faktiskt i min underbara soffan idag tror jag. :) Det som är så bra, den kan jag inte ramla ur. Sängen har jag bara ramlat ur när det gått vilt till och det va ju ett tag sedan....enligt mamma. :4skrika

Ja alltså. Mamma ska väl inte veta när du är vild :S De är ju sjukt om hon vet när du får stock liksom.

Nä nu ska jag sova. :D Natti puss o kram

Du vet att du vill att Vi dreglar över dig:brynad kom igen nu, visa:banana

Haha, du har ju inte ens träffat mig...:va

Hur är det möjligt att din mamma har koll på det? :va

Som jag sa tidigare jag och hon pratar om allt och jag är ärlig med min mamma och sa att jag inte skulle göra nåt dumt på SH festen trots att det snart börjar växa mossa på den. :hihi

Hur är det möjligt att din mamma har koll på det? :va

Kvinnor pratar förtroligt med varandra om sånt där, till skillnad från killar som brölar "fan vad det var längesen man fick ligga!" och menar för tre dagar sen...:hihi

Ja alltså. Mamma ska väl inte veta när du är vild :S De är ju sjukt om hon vet när du får stock liksom.

Nä nu ska jag sova. :D Natti puss o kram

Den första jag berättade för när jag förlorade oskulden när jag var 17 år va min mamma, hon är min bästa vän. :rolleyes:

Haha, du har ju inte ens träffat mig...:va

Som jag sa tidigare jag och hon pratar om allt och jag är ärlig med min mamma och sa att jag inte skulle göra nåt dumt på SH festen trots att det snart börjar växa mossa på den. :hihi

Det vet jag ändå:brynad

Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back