Semper idem
Gudomlig sporthojare
Fan, då har jag väl redan dött då... Jag som hade hoppats på lindring när det väl inträffade, men ska man nu må såhär i resten av evigheten då??jag ska hemsöka er alla
![]()
Nä tror inte att du är död på riktigt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fan, då har jag väl redan dött då... Jag som hade hoppats på lindring när det väl inträffade, men ska man nu må såhär i resten av evigheten då??jag ska hemsöka er alla
![]()
Penis?
Ca 37 sidor senare är jag tillbaka. Så har någon blivit osingel än?![]()

Jag hade nog använt uttrycket KUK...penis låter för snällt.![]()
Men vadå äckligt söt!
Nåe, men litehar det väl florerat

Jag hade nog använt uttrycket KUK...penis låter för snällt.![]()

I repeat!
Vad är poängen?
Men hade jag skrivit Kuk? hade jag varit tvungen att lägga till ett helt meningslöst tecken eftersom forumets regler ser såna ut.
Tja, vill du ha ett seriöst svar så: I kombination med vissa andra prylar så, total hjälplöshet. Man måste ju liksom inte ha gagen i bruk hela tiden.![]()
Tja, vill du ha ett seriöst svar så: I kombination med vissa andra prylar så, total hjälplöshet. Man måste ju liksom inte ha gagen i bruk hela tiden.![]()
Tja, vill du ha ett seriöst svar så: I kombination med vissa andra prylar så, total hjälplöshet. Man måste ju liksom inte ha gagen i bruk hela tiden.![]()
Tur du inte känner mig, du hade åkt på stryk.
:lettkrengt
Ja jag är alldeles för snäll.![]()
Jag hade nog använt uttrycket KEWK...penis låter för snällt.
Får väl redigera ordet då.![]()
skaru ha en rejäl kåddajävel i flabben kvinna?![]()

PippiT gillar ju att bryta regler,framförallt domhon själv har satt upphon är en rebell

Det kan diskuteras...![]()
Stora kukar går tungt bara så att du vet det!

Haha, what?![]()
Inte alla men jag föredrar dom som är lagom (jag kan säga lagom för då vet ingen vad jag tycker är lagom).![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |