Singeltråden

Herregud vad ni skriver... :3freak Vi som har ett liv har ju inte en sportlig chans att hänga med!
 
Herregud vad ni skriver... :3freak Vi som har ett liv har ju inte en sportlig chans att hänga med!


Vi andra får ju ha nån fördel.

Jag undrar om inte det här med att ha ett liv är överskattat? Det ställer till problem verkar det som :D
 
Du ser, du är en snäll drummel... :7peta

Det heter täcka, täck betyder vacker eller nätt på gammelsvenska. :fakta
Jag bor på landet.

Sry my bad:)


På tal om ord och sånt.

Vilka säger och skriver.
Ta/tar det säkra före det osäkra?

Tänkte mer på vem som har högsta punkter i sitt landskap.
Därav frågan om du bor i Södemanland, fråga inte efter ort.
Varken Södermanland eller Uppland har lika höga som Skåne!!!!!
Ungefär 100 meter lägre än Skåne.

BTW jag bor också på landet.

Hur tänker du nu? :confused:

Inga dåliga tankar du har!!!
 
Last edited:
Vad säger det? Om nu han inte var rolig alls känns det som om jag misslyckats en aning.. :huvet
Nej, nej, DU var ju rolig. (Å lite snuskig, det gillas). :tummenupp

Jag levde faktiskt också i villfarelsen att det hette "det täckta könet". Jag skäms nåt alldeles fantastiskt just nu. :rodnar
Nåväl, Tjerringen har överseende med folk som inte begriper bättre... :arsele
 
Jag levde faktiskt också i villfarelsen att det hette "det täckta könet". Jag skäms nåt alldeles fantastiskt just nu. :rodnar

Då klarnar det. Jag tyckte jag var jättevitsig som förlängde den... :D
 
Sry my bad:)


På tal om ord och sånt.

Vilka säger och skriver.
Ta/tar det säkra före det osäkra?

Tänkte mer på vem som har högsta punkter i sitt landskap.
Därav från om du bor i Södemanland, fråga inte efter ort.
Varken Södermanland eller Uppland har lika höga som Skåne!!!!!
Ungefär 100 meter lägre än Skåne.

BTW jag bor också på landet.
QUOTE]

Haha, du kan inte släppa det där va... låt oss säga så här... om ja säger att Kebnekaise är en litet som en småfranska så skulle du säkert säga att du har... orienterat där... o de e minsannn jäääättehögt (o då blir det kul att se dig ta till liknelsen med Mt Everest igen btw...)

Då klarnar det. Jag tyckte jag var jättevitsig som förlängde den... :D

Förlängning av kön...ja det kan ju vara kul på sitt sätt, beroende på vad orsaken är... :rodnar
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top