Singeltråden

Men den röda näsan fattar jag inte vilken övning du kört för att få till :va



Div alkoholaktiga drycker kanske?


Pannkakor, orientering och skånska får mig osökt att tänka på... de här... :brinnerup

http://www.youtube.com/watch?v=Zw95KIRAwrg

Fan jag har precis hämtat mig från alla psykoser från det jävla programmet.
Skottpengar på Staffan Westerberg tack!!!

Nu har jag varit på hälsomässa. Jag känner mig ovanligt hälsosam. :banana

Med en megapåse chips som du demonstrativt mumsade i dig innehållet ifrån;)
 
Last edited:
Åhå, vad gör/hittar man på en sådan tillställning tro? :)

Lite kul att Slöis pratar hälsomässa o i nästa sekund så drämmer du till med lösgodis... vilket btw är ett mycket fint koncept som de inte fattar i resten av världen... :fakta

Ja jag vet inte riktigt vad det handlade om faktiskt. Det var lite träningsställen i stan som försökte värva medlemmar, Anna Skipper pratade osammanhängande som vanligt, Fredrik Paulun sålde müsli dyrare på mässan än det är i affären och olika företag marknadsförde diverse "nyttigheter".
 
Fan jag har precis hämtat mig från alla psykoser från det jävla programmet.
Skottpengar på Staffan Westerberg tack!!!

Did no one tell you I am EVIL? :fakta

Ja jag vet inte riktigt vad det handlade om faktiskt. Det var lite träningsställen i stan som försökte värva medlemmar, Anna Skipper pratade osammanhängande som vanligt, Fredrik Paulun sålde müsli dyrare på mässan än det är i affären och olika företag marknadsförde diverse "nyttigheter".

Jaha, och du var där för att...? :7peta
 
Åhå, vad gör/hittar man på en sådan tillställning tro? :)

Lite kul att Slöis pratar hälsomässa o i nästa sekund så drämmer du till med lösgodis... vilket btw är ett mycket fint koncept som de inte fattar i resten av världen... :fakta

ja, några gånger per år trillar jag dit, var så jeffla godissugen idag!
 
En kompis, som är fotograf, hade en monter och fotograferade för arrangörernas räkning. Jag skulle hjälpa honom att plocka ner montern. :fatta!
Du ser, du är en snäll drummel... :7peta

Det behöver ingen berätta läste jag mig till ganska snabbt plus att du tillhör det täckta könet!

BTW du svarade inte på om du bor i Södermanland eller var du nu bor!!!
Det heter täcka, täck betyder vacker eller nätt på gammelsvenska. :fakta
Jag bor på landet.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top